Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
YlvaG skrev:själv har vi egenbyggd hö-automatlåda, kretskort samt väckarklocka från IKEA
![]()
dock vill inte "byggaren" ge mig kretskorts-beskrivningen så ja kan ta patent på den
![]()
krambanan skrev:Problemet är att i en av hagarna går en shettis. Och hon kommer ju krypa under om det är en enkelgrind. Finns det någon variant där man kan koppla över och undergrind? Eller måste vi ha två st (en till varje tråd) i den hagen?
Om vi sätter den för lågt så kanske någon av dom stora skuttar in istället.![]()
/Maria
krambanan skrev:Jag undrar vilken lunchgrind du har? Vad kostade den? Var köpte du den? Och tycker du att dem fungerar som den ska.
Behöver massa tips då vi antagligen ska köpa sådana till vårat kollektivstall.
/Maria
Tölva skrev:Min lunchgrind finns på:
http://hem.passagen.se/skogsper
stjärna skrev:Ni som har lunchgrindar/lunchboxar har ni haft några problem med dem? som att hästarna försöker gå igenom, krypa under eller hoppa över grinden? eller att höet blåser bort/blir översnöat? i vårt stall har vi funderat på lunchgrindar eller lunchboxar men några tror att lunchgrindar inte kommer fungera och lunchboxar blir för dyrt. Men jag har ingen koll på hur mycket lunchboxar kostar att bygga/köpa, nån som vet?
/stjärna
krambanan skrev:Hittade ingen info om grinden på sidan. Men vad kostade den?
/Maria