Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska till mormor senare men jag vill egentligen inte. Jag vill ut och gå men jag är för trött och deppig så jag kommer att få ångest

Men du....Det där är förväntansångest, du förväntar dig att få ångest! Det blir en ond cirkel, och jag vet, jag är själv där många gånger..Jag lider själv av skiten, dock inte så pass som du gör, men ändå...

Men du....Det där är förväntansångest, du förväntar dig att få ångest! Det blir en ond cirkel, och jag vet, jag är själv där många gånger..Jag lider själv av skiten, dock inte så pass som du gör, men ändå...
Nej. Jag hoppas alltid på att inte få ångest. Den finns alltid i bakgrunden men när jag "mår rätt" så kan jag skjuta undan den, om jag mår fel så säger det bara PANG så kommer den närsomhelst under promenaden

Nu har vi varit ute och gått säkert 7-8km utan allt för mycket ångest. Hade på väg att få mycket ångest men det gick över tack vare promenaden. Jag blir inte klok på detta. Vissa dagar är jag helt slut och orkar knappt 1 km utan att nästan säcka ihop och ångesten sliter mig i stycken, andra dagar kan vi gå långt trots att ångesten finns där och så finns det de sällsynta dagarna som idag när promenaden hjälpte mot ångesten och jag faktiskt kunde uppskatta att vara ute och gå

Nu har vi varit ute och gått säkert 7-8km utan allt för mycket ångest. Hade på väg att få mycket ångest men det gick över tack vare promenaden. Jag blir inte klok på detta. Vissa dagar är jag helt slut och orkar knappt 1 km utan att nästan säcka ihop och ångesten sliter mig i stycken, andra dagar kan vi gå långt trots att ångesten finns där och så finns det de sällsynta dagarna som idag när promenaden hjälpte mot ångesten och jag faktiskt kunde uppskatta att vara ute och gå

Vad bra att du har en och annan sådan dag också, även om de är sällsynta. Försök minnas att de också finns och att de kommer att komma igen, förhoppningsvis allt oftare, när det känns jobbigt :heart

Nej, det är inte okej!
Det är faktiskt okej, man kan inte vara bäst jämt ibland blir det inte det allra bästa det måste också få vara okej. Saker och ting är som dom är. Idag är inte en så bra dag, imorgon kanske blir bättre. Du är fortfarande Lyan som är kreativ, syr fina klänningar, färgar håret i modiga färger, har marsvin som hon tar hand om och har byggt ett helt land åt verkar det som. Du är samma fina person fastän det är en dålig dag idag. <3

Nej. Ska träffa samtalskontakten i nästa vecka men så fort jag är negativ så säger hon att vi lika gärna kan avsluta allt om jag skärper mig
Är du säker på att det är det hon säger, för det känns ju väldigt avigt nu när du mår så här. Om du har självmordstankar och skadar dig igen är det viktigt att du berättar det för vården så de kan ge dig rätt hjälp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Letar efter nya hörlurar men har svårt för när de klämmer eller trycker, finns det några tips på over-ear som är mer flexiga/lösa? Har...
Svar
4
· Visningar
211
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
2 004
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 354
Kropp & Själ Det finns så många olika och vackra ögonfärger och mönster! Hur ser era ögon ut? 2 3
Svar
56
· Visningar
3 054
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V