Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska prova att öka seroquel igen. Äter ju bara 150mg och så låg dos har jag inte ätit sedan typ 2013-2014, utan jag har legat på 225mg. Problemet är att om jag höjer den så kommer jag att vara helt totalt väck och inte kunna göra någonting till kroppen har vant sig vid den högre dosen, vilket tog ca 2 veckor sist och jag mådde riktigt dåligt under den tiden

Kan du smygöka genom att ta den högre dosen varannan dag?

Det enda som kan hjälpa är om jag tar tag i mitt mående och börjar kämpa. Det klarar jag inte så därför finns ingen lösning

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 142
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 448
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka