Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram!Mår fortfarande jättedåligtär så fruktansvärt trött men nu med abilify så har kroppen börjat att bli orolig vilket inte funkar så bra när man knappt kan stå utan att det svartnar framför ögonen. Har gått upp 3,5 kg på två veckor
![]()
Mår fortfarande jättedåligtär så fruktansvärt trött men nu med abilify så har kroppen börjat att bli orolig vilket inte funkar så bra när man knappt kan stå utan att det svartnar framför ögonen. Har gått upp 3,5 kg på två veckor
![]()
TackKram!
MmUsch då, så trist at du mår så dåligt!Är det medicinen som gör att du blir så trött, eller nåt annat?
Tack
Mmvet inte vad som gör mig så trött. Men abilify gör att jag inte kan slappna av eller koncentrera mig så det blir ännu jobbigare att vara så trött för jag kan inte sova eller läsa eller liknande men jag klarar heller inte av att göra något annat för att jag är för trött
TackUsch, vilken mardröm du lever i....kan känna igen mig lite i det hela efter min utmattning. När jag var som sämst så var jag också så där trött, inget fungerade, inte läsa, inte sova, inte ligga eller stå osv. Satt mest i fåtöljen och spelade på läpparna.... Vet inte riktigt hur jag ska peppa dig...jag skickar en puss i pannan i alla fallheart
Har en telefontid med läkaren nästa månadStackareHar du någon regelbunden kontakt med psykiatrin nu, angående hur du mår i medicininsättningen/ökningen?
Tack. Önskar också att jag mått bättre. Men vad ska jag göra liksom. Finns inget mer att prova om jah fattat rättStor kram till dig Lyan!
Det är jätteskönt att höra av dig, även om man ju för din egen skull velat att du skulle få må bättre.
Varför ska det vara så omöjligt att äta normalt![]()
Mycket pga att jag har fått in vanan att hetsäta och och inte kan kontrollera mig, en del pga att jag har tråkigt, är frustrerad eller har ångest.Du äter nog «dåligt» pga att du mår dåligt. Går det inte att få en läkartid tidigare än den du har nästa månad?
Men det låter väl bra? Du har ju tänkt i de banorna länge.Nu är det beslutat. Flera av marsvinen flyttar![]()
Ja, på så sätt är det bra. Men jag älskar ju dem allihopMen det låter väl bra? Du har ju tänkt i de banorna länge.