Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att du verkar precis så! Du har massor av idéer med marsvinen, deras bygge och marsvinshusen. Kreativitet och behov av att testa och fundera på lösningar.

Jag har inte sett det själv tidigare innan jag såg på mig själv från en annan vinkel. Det känns så naturligt med alla projekt och någonstans trodde jag nog att alla höll på så. Men det gör de inte! Men sitter jag och löser svåra uppgifter på jobbet behöver jag inte handarbeta. När jag upptäckte det insåg jag att det är ett behov jag har, min personlighet.

Nåja det blev ett rätt flummigt inlägg :p
Idéer har jag iofs, men det blir sällan något av dem för orken finns inte. Jag vet inte vad min personlighet är, mer än att en läkare har sagt att jag har en personlighetsstörning :confused:
 
Det går rätt okej. Jag har fått höja elvanse igen men känner ändå inte samma effekt som innan. Det är dock ändå Mycket bättre än innan hag började med den. Jag har haft mycket ångest idag men den är också ändå mycket mindre än innan jag började med elvanse. Jag har gått upp i vikt och mår väldigt dåligt för det just nu. Jag är egentligen rätt nöjd med mitt utseende men hjärnan skriker hela tiden att jag är fet. Mitt instagramkonto har exploderat i följare och jag känner mig väldigt stressad över det. Jag känner mig liksom tvungen att posta och svara på meddelanden mm
 
Det går rätt okej. Jag har fått höja elvanse igen men känner ändå inte samma effekt som innan. Det är dock ändå Mycket bättre än innan hag började med den. Jag har haft mycket ångest idag men den är också ändå mycket mindre än innan jag började med elvanse. Jag har gått upp i vikt och mår väldigt dåligt för det just nu. Jag är egentligen rätt nöjd med mitt utseende men hjärnan skriker hela tiden att jag är fet. Mitt instagramkonto har exploderat i följare och jag känner mig väldigt stressad över det. Jag känner mig liksom tvungen att posta och svara på meddelanden mm

Bra att du mår bättre, önskar bara att du kunde fått hjälp med dessa tankar som strular till det för dig. :heart Kan du försöka vara glad över att du fått många följare, det måste ju betyda att folk uppskattar dina bilder..? :) Jag skulle gärna vilja följa dig om du vill pm'a ditt användarnamn. Men du behöver inte posta hela tiden pga det, många av de jag följer lägger ut kanske en bild i månaden bara. Och skitsamma väl om några personer tappar interesset och avföljer igen om du postar sällan? Easy come easy go... det är viktigare att du lägger ut saker för att du själv vill och tycker det är kul.
 
Bra att du mår bättre, önskar bara att du kunde fått hjälp med dessa tankar som strular till det för dig. :heart Kan du försöka vara glad över att du fått många följare, det måste ju betyda att folk uppskattar dina bilder..? :) Jag skulle gärna vilja följa dig om du vill pm'a ditt användarnamn. Men du behöver inte posta hela tiden pga det, många av de jag följer lägger ut kanske en bild i månaden bara. Och skitsamma väl om några personer tappar interesset och avföljer igen om du postar sällan? Easy come easy go... det är viktigare att du lägger ut saker för att du själv vill och tycker det är kul.
Jag önskar det också för det tar upp så mycket energi att hela tiden ha en röst i huvudet som skäller på mig för att jag äter och har gått upp i vikt. Samtidigt så vill jag ju absolut inte gå upp i vikt så där är det ju jag som misslyckas eftersom jag uppenbarligen äter för mycket.

Jag vet inte om jag vill lämna ut det kontot. Det var från början bara ett experiment som sedan plötsligt sa BOOM. Just nu håller jag på att fixa med bilder och layouter och försöka få det som jag vill ha det. Kanske när jag är färdig kan jag lägga ut det. Jag vet inte ännu vad jag vill med det trots att jag har haft det i två månader nu, det har förändrats så mycket efterhand. Jag hade velat ändra namn på det och starta om nästan helt från början just nu men nästan alla bilder är märkta med mitt kontonamn eftersom jag fått bilder stulna så då måste jag ju ta bort även de bilderna jag gillar. Och det är trots allt 48k följare så det är ju inte bara att slänga om allting och starta om
 
Nu har jag lämnat ut min instagram både här och på facebook. Lite panik nu faktiskt! Har hållit den hemlig så länge
 
Jag har slutat med medicinen och jag mår så jävla dåligt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Pendlar mellan att sova, gråta och ligga apatisk
 
@Lyan Du verkar sluta med mediciner väldigt tvärt så fort du anser att de inte längre fungerar och det verkar också vara i samband med en dipp. Det är iaf intrycket jag får av tråden. Diskuterar du det med din läkare eller tar du egna beslut att så tvärt sluta med en medicin?
 
@Lyan Du verkar sluta med mediciner väldigt tvärt så fort du anser att de inte längre fungerar och det verkar också vara i samband med en dipp. Det är iaf intrycket jag får av tråden. Diskuterar du det med din läkare eller tar du egna beslut att så tvärt sluta med en medicin?
Läkaren har sagt att denna medicinen skulle sluta funka och att jag då skulle sluta med den för att börja igen några veckor senare. Jag höjde den när den funkade sämre (läkarens order att höja) men mådde bara ännu sämre och det gick inte över trots flera veckor på höjningen så därför valde jag att sluta nu för senare är det utställningar och grejer som jag inte kan missa
 
Läkaren har sagt att denna medicinen skulle sluta funka och att jag då skulle sluta med den för att börja igen några veckor senare. Jag höjde den när den funkade sämre (läkarens order att höja) men mådde bara ännu sämre och det gick inte över trots flera veckor på höjningen så därför valde jag att sluta nu för senare är det utställningar och grejer som jag inte kan missa

Har du något annat du kan ta nu under tiden som du inte tar elevanse då?

Låter ändå som att den måste ha fungerat litegrann fortfarande, iom att du blev SÅ "låg" när du slutade helt med den...?
 
Har du något annat du kan ta nu under tiden som du inte tar elevanse då?

Låter ändå som att den måste ha fungerat litegrann fortfarande, iom att du blev SÅ "låg" när du slutade helt med den...?
Jag trot inte det. Läkaren ska ringa nu i månadsskiftet men kommer inte ihåg dag

Ja, en del funkade den, men inte alls som i början. Nu hade jag ångest, ständiga blodtrycksfall, var trött och matt och orkade inte göra något. Jag var ocksp helt borta i huvudet
 
Läkaren har sagt att denna medicinen skulle sluta funka och att jag då skulle sluta med den för att börja igen några veckor senare. Jag höjde den när den funkade sämre (läkarens order att höja) men mådde bara ännu sämre och det gick inte över trots flera veckor på höjningen så därför valde jag att sluta nu för senare är det utställningar och grejer som jag inte kan missa

Och det var på grund av medicinen som du mådde sämre? Du skrev att den hade slutat fungera den 24 och slutade med den redan dagen efter. Ska man inte trappa ner först?
 
Och det var på grund av medicinen som du mådde sämre? Du skrev att den hade slutat fungera den 24 och slutade med den redan dagen efter. Ska man inte trappa ner först?
Den började sluta funka för kanske 1,5 månad sedan. Jag höjde den för tre veckor sedan men det blev bara värre. Man ska inte trappa ned denna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
263
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
30 015
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 630
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp