Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad orättvist, Lyan! Så mycket borde inte få gå fel på samma gång. Jag har egentligen inget konstruktivt att säga, men jag beklagar alla dina sorger. :(:heart

Men vad trist! :cry::heart Har du någon möjlighet att åka till sjukhuset där din pappa ligger och typ säga hejdå till honom?
Han är i Vietnam. Det är därför jag inte vet något för vi måste vänta på att de ringer och informerar. Min pappa är egentligen borta sedan flera år, jag känner inte den mannen han är nu. Men han är ändå min pappa och jag älskar honom trots allt han har gjort

Vad orättvist, Lyan! Så mycket borde inte få gå fel på samma gång. Jag har egentligen inget konstruktivt att säga, men jag beklagar alla dina sorger. :(:heart
Tack :heart

Ta lite mer om det blir outhärdligt, bättre att ta medicin än att skära sig. Massa kram på dig! Imponerad av hur du hanterar allt du tvingas kämpa mot :heart:heart:heart
Om jag tar mer riskerar jag att vara helt slut imorgon och då kommer nya killen så då vill jag försöka vara pigg. Är nere och slipar snickargrejer nu. Jag tycker inte att jag är någon att vara imponerad över men jag är nog inte objektiv just nu

Nu funkade inte slipa mer. Försöker måla naglarna istället. Jag är så jäkla rastlös! Klarar bara att göra något i någon minut. Kan inte klockan bara bli 23 så jag kan gå och sova!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 148
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 459
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka