Bukefalos 28 år!

Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får se om jag vågar använda den bland folk. Den är väldigt pluttigullig :o
20156157_1515003315229572_310028949638722733_n.jpg
 
Skar mig :cry: Fick den där vanliga kicken men den var borta efter fem minuter så allt var totalt i onödan
 
Det är så jäkla jobbigt att jag bara klarar att göra saker i några minuter åt gången för sedan blir jag rastlös och full av ångest
 
Oavsett så var det bra att du stod emot den första impulsen att skära dig. Det fanns ju en tid när det inte gick att motstå överhuvudtaget. Det är mer positivt än negativt tycker jag.

Så bra att det blev en långpromenad, och vilken gullig kjol!
Jo, det är ju faktiskt sant. Jag fattar inte varför jag får ett så starkt begär efter att skära. Det är så makalöst korkat ju! Bara förstör för mig själv.

Jag hade egentligen behövt gå en till men jag vet inte om jag klarar det. Jag är trött men bör inte lägga mig förrän vid 23.

Tack! Fast jag har fortfarande inte vågat använda den XD
 
Försök fokusera på att du redan varit på promenad. För inte så länge sen orkade du inte en sån sak. Nu har du gjort det.
Man måste kunna nöja sig för att må bra.
Jag försöker men jag ha är panik för vikten. Jag försöker tänka att jag faktiskt gick en promenad som var totalt omöjlig för en månad sedan men det går inte för ångesten är för stark :cry: hoppas på att jag somnar snart
 
@Lyan skrev du inte för bara någon vecka sedan att du var bekymrad över att du tappat för mycket i vikt? Tror du kanske att du oroar dig onödigt mycket över detta med din vikt?

Och en annan sak - det är okej att må dåligt och vara ledsen nu som din pappa precis har gått bort. Många skulle nog bara gråta och inte orka göra något alls på flera dar. Så forsök ge dig själv creds för att du ens orkar gå en långpromenad, sy kjol osv.

Hoppast du får sova gott nu! :)
 
@Lyan skrev du inte för bara någon vecka sedan att du var bekymrad över att du tappat för mycket i vikt? Tror du kanske att du oroar dig onödigt mycket över detta med din vikt?

Och en annan sak - det är okej att må dåligt och vara ledsen nu som din pappa precis har gått bort. Många skulle nog bara gråta och inte orka göra något alls på flera dar. Så forsök ge dig själv creds för att du ens orkar gå en långpromenad, sy kjol osv.

Hoppast du får sova gott nu! :)
Jo, för att jag visste att viktnedgång triggar ätstörningen. Jag hade behövt ligga på exakt 64kg för att må bra med den för om jag går upp så får jag total panik och om jag går ned så kommer jag bara att vilja fortsätta gå ned ännu mer.

Det är så svårt att ta in vad som har hänt med pappa och vad som händer med min morbror. Jag tror att mycket av den extrems rastlösheten är ett sätt att försöka fly från känslorna och hantera vardagen. Jag tror också att jag egentligen är nere i en depression just nu men att det inte märks på samma sätt pga den nya medicinen.

Tack :-) Lyckades somna till slut
 
Oj jag missade att din pappa gått bort! Jag beklagar verkligen!

Angående vikten så går nog alla människor upp och ned konstant +/- minst några hekton dagligen. Hur mycket mat som ligger i magsäcken och tarmsystemet spelar ju roll, och hur mycket vätska kroppen just nu lagrat.

Jag väger mig inte så ofta nu, men har tidigare noterat att jag brukat variera +/- ett eller ett par kilo upp och ned ganska regelbundet. Inget som direkt syns för det mesta, och jag vet att om det börjar synas så brukar det vända igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 825
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 051
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
306
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp