Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad orättvist, Lyan! Så mycket borde inte få gå fel på samma gång. Jag har egentligen inget konstruktivt att säga, men jag beklagar alla dina sorger. :(:heart
 
Men vad trist! :cry::heart Har du någon möjlighet att åka till sjukhuset där din pappa ligger och typ säga hejdå till honom?
Han är i Vietnam. Det är därför jag inte vet något för vi måste vänta på att de ringer och informerar. Min pappa är egentligen borta sedan flera år, jag känner inte den mannen han är nu. Men han är ändå min pappa och jag älskar honom trots allt han har gjort

Vad orättvist, Lyan! Så mycket borde inte få gå fel på samma gång. Jag har egentligen inget konstruktivt att säga, men jag beklagar alla dina sorger. :(:heart
Tack :heart
 
Ta lite mer om det blir outhärdligt, bättre att ta medicin än att skära sig. Massa kram på dig! Imponerad av hur du hanterar allt du tvingas kämpa mot :heartheart:heart
Om jag tar mer riskerar jag att vara helt slut imorgon och då kommer nya killen så då vill jag försöka vara pigg. Är nere och slipar snickargrejer nu. Jag tycker inte att jag är någon att vara imponerad över men jag är nog inte objektiv just nu
 
Nu funkade inte slipa mer. Försöker måla naglarna istället. Jag är så jäkla rastlös! Klarar bara att göra något i någon minut. Kan inte klockan bara bli 23 så jag kan gå och sova!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 238
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 438
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
320
Senast: warg
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
532
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp