Jag vet inte. Ramlade med den i trappan och nu hoppar trådarna av hela tidenTråkigt, vad är det som har gått sönder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte. Ramlade med den i trappan och nu hoppar trådarna av hela tidenTråkigt, vad är det som har gått sönder?
Det låter inget vidare. är det något som har blivit löst eller snett?Jag vet inte. Ramlade med den i trappan och nu hoppar trådarna av hela tiden![]()
Ingen aning vad som är fel. Komplicerad som sjutton är denDet låter inget vidare. är det något som har blivit löst eller snett?
Tyvärr kan jag lite om symaskiner.Ingen aning vad som är fel. Komplicerad som sjutton är den
Kram.Jag hatar ångest![]()
Ångest sugerJag hatar ångest![]()
Viktångesten förstår jag. den är inte lätt att brottas med.Och inte nog med den vanliga ångesten så har jag ätit extremt mycket idag igen så ångest, viktångest och jätteont i magenHatar mig själv just nu
TackKram.
NejViktångesten förstår jag. den är inte lätt att brottas med.
Det gör den verkligenÅngest suger![]()
Hoppas det blir ett bra samtal!Kl. 13 ska läkaren ringa...
Jag hoppas så att det funkar.Vi kom fram till att jag ska höja stesolid till tre gånger om dagen för att se om det gör skillnad på ångesten så jag ska ta 2,5mg morgon och eftermiddag och 5mg på kvällen. Han ringer igen 9/1 och beroende på hur jag mår så ska jag kanske prova att höja voxra eller prova elvanse
Bra att han tog dig på allvar. Kram!Vi kom fram till att jag ska höja stesolid till tre gånger om dagen för att se om det gör skillnad på ångesten så jag ska ta 2,5mg morgon och eftermiddag och 5mg på kvällen. Han ringer igen 9/1 och beroende på hur jag mår så ska jag kanske prova att höja voxra eller prova elvanse
Jag hoppas så att det funkar.
Hoppas också att det funkar! Är rätt rädd efter i lördagsBra att han tog dig på allvar. Kram!
Jag har gått upp så mycket i vikt![]()
Men det känns i kläderna för de sitter stenhårt och jag kan se detDet syns inte på bilderna i alla fall. Och hade jag varit i din ålder hade jag dött om jag fick en dejt med dig. Du är supersnygg och har världens utstrålning.