Bukefalos 28 år!

Lycka kan inte köpas för pengar

Sv: Lycka kan inte köpas för pengar

(Trelleborgs Allehanda)
När det gäller att få framgång inom ridsport gäller det att ha motivation och vara medveten om att det kan ta lång tid och det är inte så enkelt som många tror att man kan köpa sig till framgång.

http://www.trelleborgsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20041020/SPORT/110200508
Vad gäller själva framgången så måste man givetvis ha både motivation, envishet och talang för att lyckas. MEN det underlättar ju om man har råd med att hålla sig med bra hästar, att anlita bra tränare etc. DET är inte gratis!Vissa har en tuffare väg till framgång än andra pga ekonomin.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 956
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 571
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp