Bukefalos 28 år!

Lycklig utgång trots tidig blödning?

Sv: Lycklig utgång trots tidig blödning?

Men om du hade gått på kollen efter 5 veckor så hade du ju inte behövt betala dyrt till den privata kliniken
 
Sv: Lycklig utgång trots tidig blödning?

Ja men precis som Cirkus skrev, hade du gått på kollen du blev erbjuden hade du ju fått beskedet 2 veckor tidigare än du fick tom :)

Däremot om du var orolig och mådde dåligt över att inte veta ( om det var missfall ) så hade du kunnat få en snabbare tid kan jag tycka.
 
Sv: Lycklig utgång trots tidig blödning?

Tyvärr var det missfall, men det var jag ju förberedd på. Vi behövde inte vänta på kroppen utan det var bara att försöka igen, och hoppas att det går bra nästa gång.
 
Sv: Lycklig utgång trots tidig blödning?

Tråkigt :(

Lycka till framöver!
 
Sv: Lycklig utgång trots tidig blödning?

Det gar sakert bra nasta gang, sager statistiken i alla fall. Lycka till! Jag har haft ett missfall och tva lyckade graviditeter och tanker att det nog var nagot fel pa det som inte blev.
 
Sv: Lycklig utgång trots tidig blödning?

tråkigt att höra....
var nog inte meningen just denna gång.

håller tummarna för nästa gång!!!!! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 500
Senast: Linn-Nora
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 633
Senast: liiinnea
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 964
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp