Lyckoviken

Jag tittade på Lyckoviken efter ha tittat på Björnstad. Skulle ha tittat i omvänd ordning :angel:
Björnstad har en innehållsrik handling med bra skådespelare. Lyckoviken känns platt och tillgjord i jämförelse. Stenmark som skådespelare, nej tack!
Ingemar? :confused:
 
Jag har inte sett någon av dem. Sverige har väl aldrig riktigt kunnat göra några bra serier eller film egentligen och efter att ha läst här ska jag kanske låta bli att ödsla tid på dem. Mina fördomar får kanske finnas kvar. :angel:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag gillade inte Lyckoviken alls. Tog mig igenom första avsnittet med hjälp av skämskudden, men fler avsnitt blir det inte. Både skådespeleri och manus är pinsamt dåligt tycker jag.
 

Liknande trådar

Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
828
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 417
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 579
Senast: cili
·
Skola & Jobb Jag menar, är det ens rimligt att hålla på med sånt. Allt jobb blir väl bättre med bra fika? Minns från tiden som företagsekonomistudent...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 448
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp