• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nova
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 61
  • Visningar Visningar 3 853
N

Nova

Vad tycker ni skulle vara extra lyxigt att ha i just det stallet du har häst. Du får dock bara nämna en sak.

Själv väljer jag Vatten ledning, får nämligen vatten från vattenslangen, skulle vara skönt att slippa det.

Sv: Lyx

Vårat stall är utrustat med det mesta som man behöver :love:
men om jag ska ta nått så är det nog en större ridbana med hinder som inte är 100år gamla och inte väger 2ton.

Lyx: skrittmaskin

varmvatten och ridhus ser jag som nödvändigheter :angel:

Solarium till hästarna och skrittmaskin.

Håller med popeye, varmvatten och ridhus ser jag också som nödvändigheter, fast det går ju bra att rida ute med....

Jag har inget ridhus hemma, men jag säger ändå skrittmaskin eller solarium.

Höjden av super lyx vore en egen träningsbassäng för hästar, så man kan simträna dem.

RIDHUS!! Vi har inte ens belyst paddock :eek: , värsta pesten på vintern, kallt, blåsigt, mörkt *ryser*

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden har fått hotspot och därmed tratt. Självklart är allt elände just nu. Hon tycker hon knappt kan röra på sig och fattar inte hur...
Svar
11
· Visningar
973
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Ska sälja min säng i helgen och de var fläckar på bäddmadrassen. Testade vatten blandat med bikarbonat och lät suga in men blev inget...
Svar
17
· Visningar
794
Senast: SaraXX
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka