Bukefalos 28 år!

Macken *ULVLEK*

UPPDATERING
Lastbilschauffören verkar nöjd och glad. Men han tycker nog allt att Roy borde satsa på att köpa sig en egen lastbil, istället för att jobba på mack. När han hör att macken hotas av rivning så ger han Roy lite extra dricks och önskar honom lycka till


quarter4ever var bybo
 
UPPDATERING
Lastbilschauffören verkar nöjd och glad. Men han tycker nog allt att Roy borde satsa på att köpa sig en egen lastbil, istället för att jobba på mack. När han hör att macken hotas av rivning så ger han Roy lite extra dricks och önskar honom lycka till


quarter4ever var bybo

Det var på tiden!
 
:D
Ok jag har bara en ulvkandidat kvar
och den har jag varit rätt säker på ett tag
Jag är ledsen @Mirtai , men uttrycket att tassa med för mig betyder just att man har tassar, hela 4 stycken tom, även om du gjort hedervärda försök att i förtvivlan gnaga av dig en tass för att komma ur fällan som slagit igen kring den
Med tanke på hur hon spelat genom leken, och hur hon uttryckt sig så finns det inget tvivel om att Mirtai verkligen borde gå till frisören och ta helrakning nu så här inför sommaren, det kan bli en aning varmt med all den päls hon för tillfälllet går omkring med:D
quarter4ever röstar på Mirtai

Du får inte rösta, du är död! :devil: :d
 
Ålrajt - nu får man rösta O_o

cirkus röstar på Mirtai om det visar sig att Mirtai är god då är Artline ulv och då gör jag Lobelia sällskap på den igenbommade. I sista röstningen där Mirtai röstade på kollegan Klara tycker jag att hon tappade tråden så mycket som bara en ulv bara kan göra. Ffa med runt Klaras teori om Novali och Habina som hon kom med som god och som hon faktiskt höll kvar i - men det tyckte inte Mirtai - såna misstag gör bara ulvar (fast hon är nog jävligt mätt just nu ;) )
 
Ålrajt - nu får man rösta O_o

cirkus röstar på Mirtai om det visar sig att Mirtai är god då är Artline ulv och då gör jag Lobelia sällskap på den igenbommade. I sista röstningen där Mirtai röstade på kollegan Klara tycker jag att hon tappade tråden så mycket som bara en ulv bara kan göra. Ffa med runt Klaras teori om Novali och Habina som hon kom med som god och som hon faktiskt höll kvar i - men det tyckte inte Mirtai - såna misstag gör bara ulvar (fast hon är nog jävligt mätt just nu ;) )

Jag är alldeles för mätt, att äta pizza var en bra idé. Iaf innan maten...
 
Artline röstar på mirtai

För jag tror att Q hade fått info som gjorde att hon vet att de andra är goda.
 
DL
22:01 Mirtai röstar på Snurrfian
22:01 Snurrfian röstar på Mirtai
22:13 cirkus röstar på Mirtai
22:14 Artline röstar på Mirtai
Mirtai 3
Snurrfian 1
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 323
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 507
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 063
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 852
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Shop to you drop, del 4
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp