Bukefalos 28 år!

Macken *ULVLEK*

Uppdatering!

När det kommer fram att han inte personligen överlämnade kontraktet till rätt person och att det är anledningen till att kommunen istället köpt skruv – då får han sparken. Han får flytta över halva landet innan han kan hitta någon annan som vill anställa honom.

Hinner inte hitta passande videoklipp... :p

Så det blir ett random ist.

Mirtai var den sista ulven.

Det betyder att de GODA VINNER!
 
Uppdatering!

När det kommer fram att han inte personligen överlämnade kontraktet till rätt person och att det är anledningen till att kommunen istället köpt skruv – då får han sparken. Han får flytta över halva landet innan han kan hitta någon annan som vill anställa honom.

Hinner inte hitta passande videoklipp... :p

Så det blir ett random ist.

Mirtai var den sista ulven.

Det betyder att de GODA VINNER!
Yiiihaaa!!!!!
 
Uppdatering!

När det kommer fram att han inte personligen överlämnade kontraktet till rätt person och att det är anledningen till att kommunen istället köpt skruv – då får han sparken. Han får flytta över halva landet innan han kan hitta någon annan som vill anställa honom.

Hinner inte hitta passande videoklipp... :p

Så det blir ett random ist.

Mirtai var den sista ulven.

Det betyder att de GODA VINNER!

Men hoppsan :angel:
 
bollen__ röstar på Snurrfian eftersom hon tycker att det är skumt att Artline inte sett Macken och jag tror att det är en sån grej som en ond skulle kunna skriva för att ha någon att rösta på sen..
Nu vill jag veta hur du tänkte här bollen!! :D Jag fattar inte riktigt...
 
Skönt att det är slut, för nu kommer matteläraren som har KOKAT sen hon läste i kapp i natt.

NI RÄKNAR SOM KRATTOR!!

Det var 1/3 chans att spioninfon kom i lyan, att ni ens hade MAGE att hålla det mot mig i ert teoriande!!!

:rage::rage::rage: :angel: :D
 
Skönt att det är slut, för nu kommer matteläraren som har KOKAT sen hon läste i kapp i natt.

NI RÄKNAR SOM KRATTOR!!

Det var 1/3 chans att spioninfon kom i lyan, att ni ens hade MAGE att hålla det mot mig i ert teoriande!!!

:rage::rage::rage: :angel: :D
Nåja det höll ju rätt bra! :D
 
Min första röst ifrån mobilen.

Förstår inte hur folk orkar leka ifrån mobil. Onödigt krångligt!

:arghh:
Du skulle bara veta hur det är att vara moderator från mobilen, det är på fullt allvar både jag och @LenaH undviker det fullständigt, det finns stor risk att vi skulle råka plocka bort varenda tråd... :D
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 702
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 945
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 629
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp