Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
En sak som jag är så less på, alla som hänvisar till personlighetstest. Ssssssnark! Jag skiter liksom i vad ett test på nätet säger om dig, är du skön så gillar jag dig ändå 🤦‍♀️

Screenshot_20191221_125703.jpg
 
En sak som jag är så less på, alla som hänvisar till personlighetstest. Ssssssnark! Jag skiter liksom i vad ett test på nätet säger om dig, är du skön så gillar jag dig ändå 🤦‍♀️

Visa bifogad fil 42207

Gött, lägger till i min profil: ”enligt flera samstämmiga personlighetstest är jag psykopat” 😅🤷🏼‍♀️

Vad är ens INFJ-A? Hur utförs testerna? Får man papper/intyg på sin läggning?
 
Klassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"

:rofl:

Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag :angel: :p
Haha det där var ju skitroligt. Ser framför mig hur han upprört skriker vid datorn 😂😂
 
Den här tråden befäster bara vad jag konstaterat tidigare... jag får INTE bli av med särbon på något vis för dejta igen törs jag inte ge mig på! :nailbiting:

Lite samma tanke! Satt nyss och läste dejtingtråden och tänkte: ”Tjaa, det hade ju varit lite roligt tidsfördriv faktiskt att dra igång Tinderkontot igen, sen vet man ju aldrig...”

För att i nästa stund hoppa in i denna tråd och ”Jahapp, nähäpp! Nä, jag skippar det!”

:rofl:
 
Tinder är väl jättebra. Dra höger på de man själv är intresserad av (ingen annan kan skriva) och om man inte vill skriva vidare så är det enkelt av avmatcha.
 
Vad är ens INFJ-A? Hur utförs testerna? Får man papper/intyg på sin läggning?
Tänkte på exakt samma sak! :crazy::sneaky:

Jag har aldrig varit in på Tinder (och det verkar inte som det ska hända heller även om jag blir singel...) men alltså, är man ute efter att dejta eller är det bara sex det är frågan om :confused:O_o
Om det bara är sex så finns det väl bättre siter, tänker jag iaf :idea:
 
Jag har testat tinder nån gång men nä tror inte att jag fixar dessa errr speciella herrar.
Påminner en del om när jag sålde en äldre passat och folk (läs män) fullständigt bombaderade med sms och ringde hysteriskt. Inte ville de lyssna heller på vad som faktiskt redan STOD I ANNONSEN :crazy:

Om jag åter testar tinder ska jag prova med @Zinfernia s strategi :up:
 
Jag har testat tinder nån gång men nä tror inte att jag fixar dessa errr speciella herrar.
Påminner en del om när jag sålde en äldre passat och folk (läs män) fullständigt bombaderade med sms och ringde hysteriskt. Inte ville de lyssna heller på vad som faktiskt redan STOD I ANNONSEN :crazy:

Om jag åter testar tinder ska jag prova med @Zinfernia s strategi :up:
Fast på tinder kan personer bara skriva till dig om du har svept höger/matchat och du kan enkelt avmatcha om du inte vill prata vidare?
 
Vill också vara med här (eller vill och vill, nu råkade det bli så pga ehm en man med dålig läsförståelse).
Har högst upp i min tinderprofil fyllt i så att det står "bor i Xxx"
Första frågan jag får: -bor du här eller är du hemvändare?
Svarade artigt att jag bor i staden, sen kommer nästa fråga: -Pluggar eller jobbar du? (svaret på den frågan går alldeles utmärkt att ta reda på i min ca 4 meningar långa presentation...)

Så, nu ska jag, dels tack vare denna tråd, och dels för att jag tycker det är lite kul fråga om han ens läser presentationerna när han swipar.

Vi kan lägga till ytterligare en sak, bara för att göra det ännu lite roligare. Jag läste såklart hans text och det första jag skrev var något kopplat till den haha.
 
Fortsättning på ovan: han hade plötsligt tagit bort den enda bilden han hade där man såg hur han såg ut, kvar var en i full vintermundering med mössa över halva ansiktet och en på för långt avstånd. Så jag gav upp och tog bort matchningen istället för att svara. Men men, tyvärr kommer det nog fler chanser att bidra här framöver 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 312
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 996
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Bra blötmat
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp