Bukefalos 28 år!

Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du reagerar på att man lägger ut meddelande ifrån människor som trakasserar? För dom här människorna/ofta män är dom som trakasserar. Ska man då tycka synd om dom för att deras skitiga beteende visas upp för andra att se? Kan man inte i alla fall få skratta åt eländet man utsätts för hela jävla tiden utan att någon ska komma och tycka synd om dess jävla män?
Word. Det är otroligt synd om männen helt enkelt, de begriper ju inte bättre 🤦‍♀️
Som den här mannen som skryter om att han har 28 cm kuk som han vill se i min mun, stackars, stackars honom!
Att driva med honom är ju verkligen elakt i sammanhanget.... eller?

Screenshot_20191220_195132.jpg
 
Jamen suck! Du har inte förstått ett dyft av vad jag menar.
För min del tror jag att det är du som inte förstått?

Många av oss tror att det är botar som skriver. Eller folk som helst enkelt ägnar sig åt att spela dumma.

Eftersom varken bukeanvändaren eller personerna (maskinerna?) bakom skärmdumpskommentarerna är identifierbara så är det inga personer som går att knyta till detta.

Blir du lika provocerad av länken som @mackan la ut?
 
Jaha. Pga denna tråd var jag tvungen att gå ut på det angenäma (?) Tinder och det första jag pga ringrostighet gör är att råka svepa vänster på en snubbe som ser ut som Mr Big i SATC. Typiskt...
Lika bra att ge upp 🤷🏼‍♀️😂
 
Jag kan inte låta bli att fundera på hur en sådan man fungerar utanför dejtingappen. Hur kommunicerar han i sitt yrkesliv, hur agerar han på en familjemiddag, har han körkort, har han förutsättningar att ta sig till en livsmedelsbutik och handla självständigt? Förmår han att sköta sin hygien? Går beteendet kanske i skov och han är fullt normal ibland? Många är frågorna.
Vet inte om det påtalats, men denna person är uppenbarligen inte helt med på noterna. Och då menar jag diagnoser, intellektuellt funktionsnedsättning eller annat som gör att de inte uppfattar @Zinfernia ’s svar till denne. Det kan snarare ses som en uppmuntran. Vet att flertalet ensamma män, med

Visa bifogad fil 42115

Vet inte om det påtalats tidigare, men denna person är uppenbarligen inte helt med på noterna. Och då menar jag diagnoser, intellektuellt funktionsnedsättning eller annat som gör att de inte uppfattar @Zinfernia ’s svar till denne. Det kan snarare ses som en uppmuntran. Vet att flertalet ensamma vuxna män i 50-årsåldern som befinner sig på en 15-årings nivå. Dessa män förstår inte.
 
Vet inte om det påtalats tidigare, men denna person är uppenbarligen inte helt med på noterna. Och då menar jag diagnoser, intellektuellt funktionsnedsättning eller annat som gör att de inte uppfattar @Zinfernia ’s svar till denne. Det kan snarare ses som en uppmuntran. Vet att flertalet ensamma vuxna män i 50-årsåldern som befinner sig på en 15-årings nivå. Dessa män förstår inte.
Om dessa män verkligen är såsom du beskriver och inte bara ignorerar vad en kvinna säger till dem och inte respekterar vad de vill - då ... då vet jag inte om det är något bra eller dåligt med tanke på motsatsen O_o finns det så många såna män?
 
Om dessa män verkligen är såsom du beskriver och inte bara ignorerar vad en kvinna säger till dem och inte respekterar vad de vill - då ... då vet jag inte om det är något bra eller dåligt med tanke på motsatsen O_o finns det så många såna män?
Behöver på det stora hela nog inte vara så många men dessa personer är nog väldigt aktiva, skriver till väldigt många och blir kvar väldigt länge.
 
Behöver på det stora hela nog inte vara så många men dessa personer är nog väldigt aktiva, skriver till väldigt många och blir kvar väldigt länge.
Jag håller med i att det ser ut som att de skriver till många iom många meddelanden ser ut att vara klistrade in i typ autosvar.
 
Jag började prata med en trevlig kille, innan min nuvarande sambo ska tilläggas. Han verkade schysst och rätt kul.... hade skrivit på min profil att SD-anhängare inte skulle göra sig besväret. Just för att mina värderingar är alldeles för långt ifrån någon som röstar på just SD.

Den här infon hade han tydligen missat (dvs inte ens läst min profil) så när det kom på tal så blev stämningen verkligen annorlunda!🤭

Jag förklarade artigt att jag inte var intresserad men önskade honom lycka till i sitt sökande. Han kontrade med något nazital om att muslimer och judar kommer ta över världen, att jag kommer ångra mig bittert som inte röstar på en landsman och en helvete massa mer bla. Jag tackade återigen och sa att det inte är någon idé att ens diskutera detta vidare.

”Bara så du vet så ska jag sätta dit dig för landsförräderi, din fula hora.”

Man tackar 🙄
 
Jag började prata med en trevlig kille, innan min nuvarande sambo ska tilläggas. Han verkade schysst och rätt kul.... hade skrivit på min profil att SD-anhängare inte skulle göra sig besväret. Just för att mina värderingar är alldeles för långt ifrån någon som röstar på just SD.

Den här infon hade han tydligen missat (dvs inte ens läst min profil) så när det kom på tal så blev stämningen verkligen annorlunda!🤭

Jag förklarade artigt att jag inte var intresserad men önskade honom lycka till i sitt sökande. Han kontrade med något nazital om att muslimer och judar kommer ta över världen, att jag kommer ångra mig bittert som inte röstar på en landsman och en helvete massa mer bla. Jag tackade återigen och sa att det inte är någon idé att ens diskutera detta vidare.

”Bara så du vet så ska jag sätta dit dig för landsförräderi, din fula hora.”

Man tackar 🙄
Jag tänker snarare, man häpnar :😲
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 802
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 208
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 912
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skola om galoppör
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp