Sv: magbilder

Precis lika fin som förra gången!! :)

Comfort: Grattis!!

*kl*

Ny vecka idag så åkta ut till en sjö och tog bilder på magen!

v.37 (36+0)
version-edbe4186d6256cd386769b0a336bb3e8


version-61441cc3bd03050bfcbf938c92153725


version-8ad2367105cfd966f4688fa8d0ad3d99


Ursäkta bildbomben!
 
Sv: magbilder

+ snyggve

Tack:D Jag börjar bli lastgammal nu..

aneka du har en riktigt fin mage, och en väldans fin bikini!!
Själv måste jag ragga upp en baddräkt att dölja rändrena på kaggen men alla ser ju så tantiga ut:eek:
 
Sv: magbilder

Bikinin kommer från H&M. Va ju tvungen å ha en ny till den här sommaren då både tuttar å bakdelen har växt :p

Fast H&M har väll några snygga baddräkter? Som inte är så tantiga. Kolla även in KappAhl! Eller är du inte sugen på den gamla hederliga Adidas baddräkten på stadium? :p
 
Sv: magbilder

Vad sägs om den här magen då?
Och det är 3 veckor kvar.....
100_0254.jpg

100_0256.jpg
 
Sv: magbilder

vad liten!!

:D

aneka ja jag kollade runt på baddräkter på nätet igår, sambon hittade ett par han tyckte jag skulle ha... de innehöll inte så mycket tyg:p
 
Sv: magbilder

Låter som vanligt när killar ska välja ut plagg till sina sambos ;) Dom lär ju knappast vara tantiga iaf! :p
 
Sv: magbilder

kl

Nu kommer de andra bilderna från v 29 som jag pratade om. Vi har varit på semester hos min mormor under några dagar ute i S:t Annas skärgård. Jättehärligt och toppenväder!

v 29 (är nu i v 30)




och så en liten skojjig bild


//Julia
 
Sv: magbilder

Tack!! Dock får syster (Mysboll här på buke) får ta åt sig hela äran för bilderna! :bow:

Din bebis lär ju ha gott om svängrum där inne iaf! Dina barn gillar att ta plats redan från första stund! :)
 
Sv: magbilder

Jättefina bilder vid vattnet, jag blev jätteförtjust i den första!

alessa det ser ut som om du inte har en enda bristning, är det så? Kan tänka mig att det ska bli skönt att bli av med den jättemagen!
 
Sv: magbilder

Här kommer daliga bilder pa min mage, tagen i början pa v. 27. Pa midsommar fick jag kommentaren att det inte syns att jag är gravid, men visst syns det väl?




 
Sv: magbilder

Vad härligt med vatten, jag vill ocksa bada. Hoppas vi kan aka iväg när sambon kommer hem men det ser ut att vara stor risk för aska.
 
Sv: magbilder

Kul att kolla på lite magar.
Måste ta några nya bilder på min mage. Den har växt en del på sistonde, tycker iaf jag. Alla komenterar den iaf, dock så var det en i stallet idag som gissade på att jag var i vecka 20, har gått 27 fulla veckor nu.
Ska kolla om jag hittar lite bilder där magen syns.
 
Sv: magbilder

Hittade några bilder: 20 fullgångna veckor:
Fabian100521090.jpg
[/IMG]
Fabian100521104.jpg
[/IMG]
Fabian100521260.jpg
[/IMG]

Vecka 25+2:
IMG_4602.jpg
[/IMG]

Ska fota magen nu när sambon kommer hem så jag kan se hur den ser ut i jämnförelse. Är i vecka 27+0 idag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 110
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
42 43 44
Svar
867
· Visningar
53 373
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
985
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp