Sv: magbilder

Jämnförelse med näst första bilden jag la in:
IMG_38133.jpg
[/IMG]

Och bild tagen nu:
IMG_4826.jpg
[/IMG]
 
Sv: magbilder

Jättefina bilder vid vattnet, jag blev jätteförtjust i den första!

alessa det ser ut som om du inte har en enda bristning, är det så? Kan tänka mig att det ska bli skönt att bli av med den jättemagen!

Ehrm......inga bristningar, vilket önsketänkande....haha. lägger in ny bild där de syns hur tydligt som helst.
V 37 nu...36+0
100_0262.jpg

100_0263.jpg
 
Sv: magbilder

Åh vilken fin somrig bild på dig och sambon! Och vilka skarpa magbilder. Vad har ni för kamera?


Alla är så fina :love: Min bebis blev 6 månader idag :eek:
 
Sv: magbilder

tack så mycket:)
kameran är en canon eos 450d med ett 18-200 objektiv.

jag tyckte nyss du fick din lilla flicka, så ja tiden springer iväg, samtidigt som den står helt stilla när man väntar på sin egen bebis.
 
Sv: magbilder

knapplån

vecka 19 :) iofs går jag in i v 20 imorgon, men jag har varit på semester hehe.
10981_1278250270.jpg


37304_409744346282_720616282_5021585_6490891_n.jpg
 
Sv: magbilder

vilken fin mage! Alldeles lagom stor!

Härliga halvtid när man fortfarande orkade något. Men ändå hade kommit en bit påväg! Det va då tiden började rulla på för mig!
 
Sv: magbilder

tack! :) ja den känns smidig faktiskt, men den växer väl med rasande takt nu haha.
tog några nya bilder igår, dvs 18+6.

36438_411382381282_720616282_5064505_5966370_n.jpg
 
Sv: magbilder

åååh men hur söt är inte du då?! :D TACK! jag är själv helt överväldigad över att få vara med hihi :)
 
Sv: magbilder

Har ju läst dina tidigare trådar, sen så när jag såg att du skrivit här så sa jag högt för mig själv JA! Du förtjänar verkligen att få erat efterlängtade barn. :) Lycka till!!! =)
 
Sv: magbilder

Sötismage!

Kan verkligen inte fatta riktigt att jag är gravid ännu ;) Tycker bara det är så skumt att jag mår himla illa då & då :D

Jag är i v.14 nu & har börjat få en liten kula. Ska försöka ta en bild snart....

Sen vill jag såklart fortsätta att ta bilder, men inte varje vecka. Det tycker jag är lite överdrivet. Kanske en gång i månaden, men mer mot slutet!?
 
Senast ändrad:
Sv: magbilder

Sötismage!

Kan verkligen inte fatta riktigt att jag är gravid ännu ;) Tycker bara det är så skumt att jag mår himla illa då & då :D

Jag är i v.14 nu & har börjat få en liten kula. Ska försöka ta en bild snart....

Sen vill jag såklart fortsätta att ta bilder, men inte varje vecka. Det tycker jag är lite överdrivet. Kanske en gång i månaden, men mer mot slutet!?

Jag är oxå i vecka 14 (idag faktiskt) å vill oxå ha en söt liten kula... Jag har sett jättegravid ut i flera veckor, men det är bara hela magen som är helt uppsvälld från bröstkorgen å neråt typ =P Ser bara jättetjock ut =P
 
Sv: magbilder

Va roligt =) Inte att du känner dig tjock alltså....:)

Jag kände mig svullen från v. 8-10, sen gick det ned & nu har jag börjat få en kula längst ner som sagt. Dröjer väl nån vecka tills hela magen tar form. Just nu är jag bara med en bilring längst ner ;)
 
Sv: magbilder

img_2816_97603959_97604559.jpg


Premiärbild för mig då ;) Här i början av v. 14. Inte mycket å skryta med direkt... men det kommer väl :P

Måste använda min riktiga kamera istället, får ta tag i det någon gång!
 
Sv: magbilder

*knapplån*

v. 28 (+1) idag! tiden går så fort!!! mycket liv är det i magen också, hela magen buktar åt alla håll :D

 
Sv: magbilder

Usch så avundsjuk jag bli på all fina magar! Själv var jag väldigt liten då jag gick med sonen och har förväntat mig en större mage denna gång med icket! Nu i vecka 21 har jag insett att tiden rullat iväg och att magen är mindre än förra gången! Dock har jag en otrolig aktivitet där inne som kom hela 6 veckor tidigare än med sonen!
Väntar med att visa upp magen här tills det syns lite mer...
 
Sv: magbilder

v.39 (38+2)

version-3d482cef408d238c5280d8a4a551ca34


version-f229c2ff976b2dee9827e4b07db043cc


Syns på min hållning att magen börjar bli tung nu! Inte konstigt att man får ont i ryggen när man går som en kratta!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 110
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
42 43 44
Svar
867
· Visningar
53 372
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
985
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp