Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

* KL *

Här kommer min mage i v. 38+3. Inte långt kvar nu!
phpcmbgth.jpg


Och så en bild utan tröja där alla bristningar syns (känsliga varnas...)
http://www.familjeliv.se/hem/midna/gallery/phpcfdzjl.jpg
Och en framifrån också:
http://www.familjeliv.se/hem/midna/gallery/phpdegv5x.jpg

Skrutten verkar vara en väldigt knölig och kantig bebis med tanke på hur magen ser ut ;)
 
Sv: Magbilder!

en fråga, blir magarna tjockare dessto tjockare ungarna är inuti?
 
Sv: Magbilder!

Var det inte Jolanta som hade en rätt liten mage med Arvid som var rätt stor när han kom ut?
 
Sv: Magbilder!

Alldeles riktigt, den var inte så stor och låg lite under kurvan på SF måttet de sista veckorna.
Arvid vägde 5030gr och var 55cm


Vecka 40 (fråga mig inte vart ungen låg:D)
Vecka40391.jpg

Vad jag saknar min mage!

Här ser man hur stor Arvid var, han är 4 timmar på den bilden. Min mamma ser jätte liten ut mot honom :)
Arvid006.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Magbilder!

Uppdatering.
10 dar till BF.tror det syns att den sjunkit rejält. SEr lite putig ut pga vinkeln
phpa2wotg.jpg
phpldqqy2.jpg

Vart är min midja?!
 
Sv: Magbilder!

Åh, det ser ut att vara nära nu. :D:bump::bump:

Nja.. det känns inte så, eller jag vet iofs inte hur det känns när det är nära! Jag har ständiga sammandragningar, men inga som gör ont. Lite mensvärk ibland, men det är allt. Den verkar trivas förträffligt där inne! Man kanske inte behöver ha så mkt "förvarningar" Egentligen innan det sätter igång.

Inte ens en heldag på ikea känns nåt extra förutom på mina fötter :o som är som klumpar!! Bebisen är iofs mkt mkt lugnare idag och igår!
 
Sv: Magbilder!

Min Emil föddes 14 dgr före BF helt utan förvarning. :D Jag hoppas verkligen att jag får samma förlopp vid förlossningen även denna gång. :p
 
Sv: Magbilder!

Oj, var sitter de 17 kilorna? Det syns ju inte! Du har en jättefin mage :laugh:

Jag tror det blir en tjej.

//Julia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 438
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 833
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 454
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 872
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp