Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

wiieeee! Det är ju hur häftigt som helst! Du har väl skaffat dig någon som uppdaterar åt dig så vi kan följa hur det går?
 
Sv: Magbilder!

KL

Uppdatering från mig:
V 31
26406758.jpg

V 35
26766876.jpg

26766877.jpg

Sne mage=) Bebis ligger å trycker på ena sidan hehe;)
 
Sv: Magbilder!

Hehe ja det e en riktig buse=) Var på vattengympa i morse så e vel därför den bökade runt där inne, hehe.
 
Sv: Magbilder!

wiieeee! Det är ju hur häftigt som helst! Du har väl skaffat dig någon som uppdaterar åt dig så vi kan följa hur det går?

Ja det är häftigt, skrämmande, störtcoolt, läskigt och jag är livrädd samtidigt som jag längtar av hela mitt hjärta :love:

Jag vet ju inte när jag kan skicka någon rapport ( pga av narkosen ) men sambon har lovat att uppdatera någon som säkert kan skriva en rad här inne :D

/ 5 dygn och x antal timmar kvar
 
Sv: Magbilder!

Tro mig, det ÄR den :eek: Har mammakläder i strl L-XL och ändå sitter de tajt :crazy: Är bara 156 lång dessutom, och har bara fått mage. Har alltså inte blivit tjock för övrigt. Och så undrar folk varför jag pustar och stönar när jag måste böja mig ner :p
 
Sv: Magbilder!

Nånstans måste ju bebisen ta vägen i din korta kropp. :) Vad har du för SF-mått?

Jag tycker min mage är liten, vill ha större. :p
 
Sv: Magbilder!

SF-måttet var 31 i v. 33 så det är väldigt normalt :p

När vi var på föräldrautbildningen undrade jag nästan vart alla gravida var, det syntes knappt på de andra :crazy:
 
Sv: Magbilder!

sf-måttet har ju inte med storleken på magen o göra utan ett mått på hur hur mkt livmodern växer :idea: jag hade samma sf i de veckorna men min mage var betydligt mindre!
 
Sv: Magbilder!

sf-måttet har ju inte med storleken på magen o göra utan ett mått på hur hur mkt livmodern växer :idea: jag hade samma sf i de veckorna men min mage var betydligt mindre!

Vad hade du för SF i v 31-32? Jag hade precis 30=) Ska bli spännande å se vad det e nästa gång jag ska dit!

*Lite trådkap:D*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 438
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 835
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 454
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 872
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp