Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

hade
v31: sf 32
v.35 sf 34.5
v.37 sf36
38+1 kom lillen så hann inte få sista veckan mätt:)

Hehe ja han ville ju ute=)

Ja det ska bli spännande å se vad jag har. Ligger precis på mittensträcket nu, låg ovanför det innan. Så hoppas den lill* växer som den ska!
 
Sv: Magbilder!

Nej jag vet men jag tycker det är intressant ändå eftersom jag också är kort men har stort sf-mått. Har liten mage i mina ögon så det är ju väldigt tydligt att det inte hänger ihop. :)
 
Sv: Magbilder!

*knapplån*

Här kommer nytagna bilder på v 40 magen (39+0)
img_6471_33375503.jpg


img_6468_33375406.jpg


esprit
 
Sv: Magbilder!

*kl*

Tack alla!

Visst är det mysigt med mage men nu längtar jag efter innehållet! Har haft molvärk som kommit och gått under dagen, känns inte som tidigare men man ska väl inte hoppas för mycket då man kan gå med det länge ....

esprit
 
Sv: Magbilder!

Ha ha, sjukt det där att man kan bli sugen på en till så snabbt!

My är helt underbar och väldigt lätt att ha att göra med, så jag kan abslut tänka mig ett syskon så fort det går =)
 
Sv: Magbilder!

Jag saknar ocksa min mage, jag hade ju en liten och smidig mage och Emilia föddes förre bf sa jag hann aldrig tröttna pa magen.
 
Sv: Magbilder!

Jag hann tok-tröttna på min mage men jag saknar den lite iallafall. Även om det är väldigt mycket lättare att knäppa täckesgjordarna på ponnyn nu och man kan ligga på mage och sova... ;)
Mest av allt saknar jag nog sparkarna och buffarna. :love:
 
Sv: Magbilder!

Ja, jag håller med! Jag ville inget hellre än att My skulle komma ut de sista veckorna! Men jag älskade sparkarna och buffarna och känslan av att ha ett litet liv i magen, spänningen inför vem det var där inne och inför förlossningen.

Jag var mest trött på magen för att jag hade haft ont så länge, men den sista veckan blev det lite bättre och då var det ju nästan kul igen =) Magen var ju så häftig, så den saknar jag massor, även om det är underbart och helt fantastiskt härligt att ha My på utsidan nu! Livet som mamma är ju grymt!
 
Sv: Magbilder!

Obs att nivån på inlägget är rätt låg *suck*

Blääää !!!

Nu undrar jag om ni är riktigt tokiga som saknar magen, sparkarna är ju så man avlider varje gång.

BM trodde nog att mina stackars sköra revben ( dom har ju varit av ett antal ggr ) fått sig ordentligt med stryk ..

Nej nu är detta snart över, ska hålla skenet uppe.

Saknar dom där små buffarna som man hade i v.25...

/ 4 dagar kvar
 
Sv: Magbilder!

/ 4 dagar kvar

:bump:

Jag saknar faktiskt oxå sparkarna otroligt mkt, fast vi låg båda två i soffan och pressade på Rasmus fötter för han inte skulle komma åt mina revben! Maken låg bakom mig och jag bara sa åt honom att hålla emot hårdare :rofl: Stackan han trodde han skulle trycka ut bebisen i förtid ;)
 
Sv: Magbilder!

Jag saknar min mage till 0%! Jag är så nöjd med att Viktor numera är utanför magen sedan snart tre år och det lär inte bli fler bebisar. Det enda jag saknar med graviditeten är förlossningen, den var helt fantastisk och jag skulle gärna uppleva den en gång per år åtminstone :D.
 
Sv: Magbilder!

Wow, vad du ser fräsch ut! Jag såg aldrig ens ut att vara i närheten av fräschet när jag var lika gravid som du är nu!

Super fin!
 
Sv: Magbilder!

Någon mer som saknar sin mage eller? ;)

Jaa, jag saknar min mage. Liten kom ut vecka 39 (feb) och jag kunde gärna ha mage ett tag till. Första bebis i magen kom ut vecka 36 och jag kände nästan att jag blev berövad på magen.
Jag har ju mått toppen båda graviditeterna och vill gärna ha en tredje. Dock får det vänta eftersom det är ganska nog med två just nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 438
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 837
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 454
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 872
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp