Bukefalos 28 år!

Magkrasch som ett brev på posten

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kompletterat min profil på arbetsförmedlingen utifrån min kompetens och mina meriter samt vad jag kan tänka mig att jobba med utanför det, och kryssat i att jag kan tänka mig tillsvidare/behovsanställning 5%-50% i hela Örebro län, och jämfört min profil med arbetsgivarprofilerna på arbetsförmedlingen. De enda jobb jag får upp är heltid och enligt de som vet bättre än mig är detta uppenbarligen helt fel, för det finns mängder av arbetsgivare med deltidsjobb listade på arbetsförmedlingen.

V på USÖ Rehab ringde och jag ska börja kom igångträna där ett tag i stället för nere på örebro Rehab... torsdagar från och med nästa vecka. Och så ska jag få börja bassängträna v 46, å vad jag har saknat det.

Nu ska jag försöka gå in på försäkringskassan och läsa vad det där brevet om bostadstillägg för pensionärer, förra v egentligen gick ut på...
Jag har ju inte fått mina lönebesked hemskickat under min uppsägningstid. Utan de ligger förmodligen i en plastmapp på kontoret på jobbet... Eftersom jag inte haft färdtjänst sen i januari och jag inte kan lita på min permobilladdning längre utan fått betala bilbärgning hem av permobil för 800 per gång två gånger, så har jag inte varit på min arbetsplats sen anno decimal... Men jag har ju inte direkt varit efterfrågad heller. :p

I morgon ringer kurator...

Funderar på att kontakta Öbo o höra om jag kan få byta tvättstuga, till markplan.... ett par dörrar bort... eftersom jag hade tvätt i tisdags, nu har jag inte tvättid igen förrän NÄSTA tisdag... och just nu... "no further comments"..
 
Senast ändrad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp