Mailadresser

Ava22

Trådstartare
Har avslutat adsl hos telia o de har stängt min mailadress... Så jag skulle behöva en ny, som jag kan ha på outlooken.
Nu till min fråga! Vart hittar man en bra mailadress, som en typ domän? Jag är villig att betala en summa för det bara för att veta att då har jag kvar den "för alltid", oavsett om jag byter internetleverantör..:smirk:
Samt kan man ha samma mailadress på två outlooker, har en stationär dator o en bärbar.
 
Sv: Mailadresser

Du kan alltid skaffa en domän + webhosting (hos t.ex. one.com) och då få obegränsat antal mailadresser.

Att läsa samma mail från två datorer går utmärkt. Förslagsvis använder du då imap istället för pop3.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 271
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 439
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 801
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 307
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp