Mailproblem...underligt sådant

C

crazy

Fått ett problem med mailen.Den tar emot 5 mail o efter det står den bara o tuggar o tuggarpå inkommande nr 6..nu har det hållit på så i flera dagar o kön på inkommande mail efter nr 6 bara ökar o ökar givetvis eftersom den inte tar emot.Den har fått stå på för att ta emot under en hel dag men inget kommer...

Hur löser jag detta?Vad är felet?Tips?

Virusprogram o spybooten hittar inga konstigheter...så vad är det frågan om?

Sv: Mailproblem...underligt sådant

Du har ingen möjlighet att komma in "web-vägen" i din mailbox? Så kan du se vad som ligger och stör och i såna fall plocka bort det. Annars är det nog bara att ringa till administratören så får de kolla vad det är.

Jag har varit i det läget ibland men nu kan jag gå in på webmail och då löser man det enkelt själv.

Sv: Mailproblem...underligt sådant

Tack,

nej jag visste inte att det fanns något sådant att använda?Ska ringa adminstratören o höra...man blir ju galen på sånt här.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 636
Kropp & Själ Jag behöver hjälp. Mitt liv är ett ständigt pussel. Det är säkert fler som har det så men alla är vi olika och jag känner att det är på... 2
Svar
31
· Visningar
3 401
Senast: BusBarro
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 636
Senast: Halali
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 077
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka