Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi hade typ en sån i vardagsrummet innan vi flyttade in. Efter varje gång jag målade ville jag bara gråta. Men med tre lager färg syns faktiskt inte strukturen längre.
Jag fick just Rustas färger och tapeter rekommenderade av en hantverkare när jag skulle måla och tapetsera lite själv. Sen såg jag att de fått mycket bra i flertalet tester, så då körde jag på färg från Rusta - funkade finfint. Blev bättre än väggen jag målade med den andra färgen som jag köpte på Colorama. Jag är verkligen inget Rusta-fan men dissar inte testvinnare pga att de säljs i budgetaffärer heller.
Hundträning Jag är en usel hundtränare för det mesta. Jag har två spaniels som behöver tränas regelbundet för att de ska uppföra sig tillsammans. Nu...
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...