JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Måla på trä - utan att måla
Fritid
Trådstartare
Trådstartare
tott
Startdatum
Startdatum
4 Okt 2011
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
850
Jag är värdelös på att rita och måla men skulle behöva dekorera en målad träask med någonting. Finns det färdiga klistermärken eller dylikt för sådant, eller måste jag ty mig till schabloner...
Sv: Måla på trä - utan att måla
Slå upp decoupage!
En gammal teknik som kan bli väldigt fin och man behöver inte kunna dra ett rakt streck själv!
Fritid
Ja, som rubriken säger...
Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5
6
7
Anläggning
Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Skola & Jobb
Jag känner att jag behöver byta jobb. Just nu jobbar jag i reception och arbetsmiljön har blivit så pass dålig senaste månaderna att jag...
2
3
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 033
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
Idag kl 13:54
Svar: 21
Visningar: 1 472
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 243
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag kan rida efter punkter och linjer, det är inte det.
Jag kan liksom inte bara koncentrera mig tillräckligt för att rida just 10...
Bison
Alldeles nyss
Svar: 1 404
Visningar: 108 539
Grenar
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Kan uppdatera efter telefonsamtal med Agria. Handläggaren där menar att plegicil är "förebyggande behandling" eftersom det inte är ett...
MiniLi
20 minuter sedan
Svar: 813
Visningar: 63 896
Vård