Bukefalos 28 år!

Man ska ha husvagn?

Haha, har aldrig varit med om en camping där det inte finns ett tiotal campingveteraner som flockas till ett krånglande förtält, finns få saker de njuter av mer än att få krångla upp någons gamla åbäke till förtält som helst saknar tre pinnar och fastnar i skenan. Hårt.

Campingfolk är trevliga som tusan! Jag jobbar på camping.
 
Vi köpte en gammal Solifer och fick med både förtält och sån där markis.
Vi har använt markisen tills gubben körde sönder den. (dvs vi han använda den en sommar (en vecka)). Förtältet vet jag inte ens var det är någonstans längre. Vi insåg att vi inte skulle ha tålamodet att sätta upp det och vi har aldrig stått speciellt längre på samma ställe heller. Typ max 2 nätter.
 
Nu när jag letar ser jag att det finns så otroligt många olika planlösningar, är egentligen ute efter en lite mindre husvagn men någon som vet om det finns med u soffa i ena änden och "dubbelsäng" i andra? Eller måste man gå upp en storlek i så fall?
 

Liknande trådar

Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
10 897
Senast: _Taggis_
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 010
Senast: cirkus
·
H
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig fullkomligt som en idiot som gjort tvärtemot det jag hållt stenhårt på tills för några dagar...
Svar
16
· Visningar
3 320
Senast: Hjalti
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 426
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp