Många tråkigheter igår kväll

Status
Stängd för vidare inlägg.
Värsta var när vovves uppfödare statusuppdaterade RIP S**** igår kväll

Dobys mamma är död :cry:

Vet inte mer än att det är pga av en olyckshändelse. Tycker så himla synd om dom

Tråkigt men inte lika allvarligt var när dottern skicka sms på hästens sko. Allvarligt? Hon har inte tappat en enda sko sen vi bytte hovslagare, men fyra dagar innan spekulanten ska komma och provrida lyckas hon. Hovslagaren trodde hon skulle kunna komma innan dess i alla fall.

Seriöst tror jag hästen försöker säga att hon inte vill bli såld.
Annonsen kommer upp......... hästen får kolik
Spekulant vill ha mer filmer på gångarterna......hästen blir förkyld och börjar hosta och går inte rida
Provridning bokas........hästen trampar av sig halva skon

Blir nog en intressant provridning då hon inte kommer kunna gå som tänkt dagarna innan. :devil:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Allt är lite för mycket just nu :( Inte blev det bättre av att hästen fick kolik igår kväll. Tackolov ganska lindrig och veterinären...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: cewe
·
Hästvård min häst har den söta lilla egenskapen att så fort skon börjar klirra pytte lite så sparkar hon av den, trevligt att vakna till bankande...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag och kompisen skulle åka och provrida en häst idag. Pratade med ägaren i söndags och då var det en annan som skulle komma och kolla...
Svar
14
· Visningar
2 199
Senast: Bonyana
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 075
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp