Trött, tröttare, tröttast

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt är lite för mycket just nu :(

Inte blev det bättre av att hästen fick kolik igår kväll. Tackolov ganska lindrig och veterinären behövde aldrig komma ut
När hon blev sitt normala grinig jag igen så åkte vi hem, då kändes det ganska lugnt (även om varken jag eller dottern har sovit många timmar inatt)

Sen att ägaren lagt ut annonsen igår och att hon trots koliken igår ska ta ut en spekulant ikväll? :banghead:

Dottern hinner inte vara med, ägaren har inte hanterat henne sen mitten på november.

Så ingen hagvistelse + att det ska kommer en främmande människa som ska "pyssla" med henne, strålande idé :meh:

Det är ingen häst du pysslar och gosar med utan att ha känt en längre tid, så bara är det.

Hoppas vovve kan sköta sig på kursen ikväll i alla fall. Orkar inte fler bakslag just nu
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Värsta var när vovves uppfödare statusuppdaterade RIP S**** igår kväll Dobys mamma är död :cry: Vet inte mer än att det är pga av en...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: cewe
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
6 882
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp