Manskav...

V

vovicockokanon

Jag har ju som ni säkert läst ganska nyligen skaffat westernsadel. Allt fungerar som det ska förutom att han snart inte har någon man kvar där paden ligger an över manken. Är detta vanligt? Hur gör ni? Jag har en filtpad från h**ks, funderar på att skaffa en annan mer följsam pad typ med cutback men dom är ju så hiskeligt dyra så jag tror inte jag har råd just nu. Tips?
 
Sv: Manskav...

Finns billiga padar med cutback på börjes.

Jag använder tunn filtpad och en filt, drar alltid upp pad/filt över manken så att det inte skaver.
 
Sv: Manskav...

jag tycker dom på börjes är såååå fula....;)
jag drar ochså upp men det verkar skava iaf.
 
Sv: Manskav...

va noga med att "lyfta upp" padden över manken så den lite ligger på där. så det blir ett mellanrum!!! :bump:
 
Sv: Manskav...

Fast builtup/cutback paddarna på Börjes finns inte bara i dom färgerna som visas i katalogen! Jag tycker också att dom är riktigt fula men chansade och skickade efter i alla fall, och jag fick en jättesnygg blårutig! :) :bow:
 
Sv: Manskav...

Det enklaste är att klippa bort manen där paden ligger
 
Sv: Manskav...

H**ks filtpad? Det är den där vita va? Då kan du klippa en egen cutback i den, väldigt enkelt, den är lättklippt. Det tar nog ett tag innan manen växer ut ändå dessvärre.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 642
Senast: Sel
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 023
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
899
Senast: Wille
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 660
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp