"Mappen används av en annan person/program"

S

Skuggabaldur

Ibland när jag t ex ska döpa om mappar jag har på skrivbordet (med bilder i) eller slänga dem eller något annat, så kommer det upp en ruta där det står att "du kan inte (exempelvis) slänga mappen för den används av en annan person eller program" osv. Vad sjutton är det för nåt egentligen? För att kunna göra den ändringen jag vill med mappen får jag starta om datorn:confused:. Det är bara nån enstaka mapp då och då, oftast funkar alla utom en. Men det börjar bli irriterande:mad:. Vad gör man åt det och vad beror det på?
 
Sv: "Mappen används av en annan person/program"

Troligen förhandsgranskningen som segar till det ...
 
Sv: "Mappen används av en annan person/program"

Och vad innebär detta?
Inte bra på datorer:p!
 
Sv: "Mappen används av en annan person/program"

Alltså på vänstersida kan du få fram en mindre bild så du slipper öppna den större ,om någon av bilderna är trasiga så fattar inte xp det och envisas med att försöka visa dig den därför kan du inte ta bort den eftersom xp använder den
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 269
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 744
Senast: LovingLife
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 445
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 075
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp