Maratonsex

Sv: Maratonsex

ibland en hel timme..
:D :d

Fast en timme räknas väl knappast som maratonsex? Det är ju snarare när man har sex i massor med timmar.

Numer är det mer sällan att jag har sådär långt sex, men bara man varierar sig är det ju kul. Och givetvis måste man ju använda glidmedel, allt annat är otänkbart för min del.
 
Sv: Maratonsex

:D :d

Fast en timme räknas väl knappast som maratonsex? Det är ju snarare när man har sex i massor med timmar.

Numer är det mer sällan att jag har sådär långt sex, men bara man varierar sig är det ju kul. Och givetvis måste man ju använda glidmedel, allt annat är otänkbart för min del.

Lite OT men...

du anar inte hur trösterikt det är att läsa att du som är ung behöver använda glidmedel. Jag har haft sådana komplex för att ha blivit så gammal och så medicinerad att mitt blöta sinat..
Jag skäms betydligt mindre när jag vet att unga du behöver det.
tack.
 
Sv: Maratonsex

Men kära du, vari ligger prestigen i att bli sådär våt att man inte behöver glidmedel? Jag visste inte ens att det fanns någonting sådant och jag anser nog att jag är rätt så insatt. ;)

Glidmedel gör ju sexet bättre! :D
 
Sv: Maratonsex

Knepet är att så fort som det gått för dig,
så gör du ALLT du kan för att få det att gå för honom!
Be honom komma! Fast lite sexigt så där.
Han kanske tror att du vill ha mer?
Är ju helt värdelöst att ligga och vänta liksom!
 
Sv: Maratonsex

Jag har efter ett långt förhållande insett att sex är riktigt nice ;)

I max 1,5 timmar.... Enligt mig är väl ca 30- 45 min bäst, jag har på sista tiden varit så egoistisk att jag till och med avbrutit när jag anser att det tagit för lång tid. Jag orkar inte, vill gärna kunna promenera dagen efter och hemskt gärna kissa utan att kvida av smärta.

Samma här...en halvtimme max, när jag har kommit är det bara jobbigt att fortsätta :meh: ..blir bekväm med åldern :)
 
Sv: Maratonsex

Haha..

Jag har tänkt i precis samma banor. Det får ju finnas nån hejd på det goda. Undrar om det beror på att allting ska gå så fort nuförtiden... Jag tröttnar iaf också efter nån timme, plus att ska jag hålla på i timmatal blir jag helt förstörd dagen efter.

/Lavinia, föredrar flera snabba än ett utdraget långt...
 
Sv: Maratonsex

Samma här...en halvtimme max, när jag har kommit är det bara jobbigt att fortsätta :meh: ..blir bekväm med åldern :)

Jag fick faktiskt be om ursäkt förra helgen för min egoism för när jag väl kommit så tja skiter jag i om partner gjort det eller ej :o

Inte alltid men ibland är jag så ego...
 
Sv: Maratonsex

Jag fick faktiskt be om ursäkt förra helgen för min egoism för när jag väl kommit så tja skiter jag i om partner gjort det eller ej :o

Inte alltid men ibland är jag så ego...

Här är en till som glatt kan bekänna sina synder.
angel.gif

När jag kommit en gång så vill jag verkligen bara sova, eller återgå till det jag gjorde innan. All sexlust och engagemang för partnern tvärdör, även om jag på bra dagar kan vara snäll och fortsätta till någon grad för hans skull, men det är inte precis med stor entusiasm.
 
Sv: Maratonsex

Jag är fruktansvärt morgontrött, jag blev väckt 5.30 morgonen efter en krogrunda. När jag är klar vill jag bara vända på mig och somna om.
 
Sv: Maratonsex

Så har jag också varit sen det gått för mig har det mest varit smärtsamt ...
Efter att jag skadade mig har det aldrig fungerat (11 år) torr, och oinspirerad ...
Nu har jag gjort en tvärvändning i livet och bytt karl!
Jag säger bara wow! :o :d
Inga maratonhistorier men orgasmer som bara ökar i intensitet gång på gång.
Till slut måste jag be om andrum, men ge mig 10 minuter så är det reprisläge.
Att sen karln i fråga fungerar likadant är ju gudomligt ...
 
Sv: Maratonsex

Visst är det häftigt att uppleva :D

Det är en ny värld som öppnar sig!!! Känns dock sanslöst att jag först vid 35 års ålder upptäckte att sex var det bästa som finns.

Men ibland är jag bra egoistisk. Fast oftast handlar det om att orken tar slut, efter 4-5 orgasmer än jag som en urlakad trasa och ibland orkar jag inte vänta på den andra partnern.

Sorry grabbar men så är det...
 
Sv: Maratonsex

Men kära du, vari ligger prestigen i att bli sådär våt att man inte behöver glidmedel? Jag visste inte ens att det fanns någonting sådant och jag anser nog att jag är rätt så insatt. ;)

Glidmedel gör ju sexet bättre! :D

Tack för nya insikter.

Jag har nog inte ens tänkt tanken förr. Brukade bli så våt att det bubblade och rann. Förut. Och så ovanpå detta reklamen för glidmedel som vänder sig till oss gamla kärringar.... Jag har skämts lite.

Nåväl, en sak till avbockad. Tack igen.
 
Sv: Maratonsex

kl

Och jag som trodde att sex flera timmar var något tonåringar hade för sig. Men så är det kanske inte?
Jag skulle aldrig stå ut! Det verkar så tråkigt! :eek:
Och jag trodde att jag var ensam om att inte få flera orgasmer varje gång, en gång, om ens det,och sedan gjorde det bara ont. Jag kom på att om man klämmer åt rejält så kom han nästan direkt. Och så blev det inte så långt, som tur var.:sneaky:
Jag hade intressantare saker att göra än att bli påsatt i några timmar!;)
 
Sv: Maratonsex

Lite svett, lite fukt från mig, lite sperma, lite vaselin. Det är lite klibbit när vi har sex men det är inget som bekymrar oss.
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
2 246
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 477
Senast: Nixehen
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 561
Senast: Paddington
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 052
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp