Maratonsex

Sv: Maratonsex

Jag ogillar vaselin överlag, det är nog därför jag tycker det låter knepigt. Använder Pjur Woman om det behövs, det är det enda som inte blir klibbigt tycker jag. :)
 
Sv: Maratonsex

Och här är en som tycker det är lagom med c:a 1 min samlag och därför passar utmärkt ihop med de killar som har komplex för att de kommer snabbt. Så visst är det olika! :) (Sen får förstås själva sexakten med allt annat den kan innehålla gärna pågå lite längre)
 
Sv: Maratonsex

kl

Men alltså! Orka hålla på i flera timmar. Jag skulle tröttna. Jag tar det jag vill ha och sen är det bra.
 
Sv: Maratonsex

Det är inget fel på någon av er! :)

Jag personligen bryr mig mer om kvaliten än längden på akten. Är mer nöjd efter 10 min bra sex än en timmes bara juckande.
Individuellt kort och gott, som de flesta redan skrivit :)
 
Sv: Maratonsex

Är mer nöjd efter 10 min bra sex än en timmes bara juckande.
Men det är ju givet. Kvalitet framför kvantitet. Men får man kvalitativ kvantitet är det också riktigt roligt.

Men förstås, maratonsex är ju inget man har sådär varje dag. Och man kör ju inte samma ställningar som man gör på sin snabbis.
 
Sv: Maratonsex

Men det verkar så tråkigt med maratonsex, hur orkar man? :o
Man gör inte jobbet själv. ;)

Och så tar man ju pauser förstås. Det ska ju inte vara som att springa ett maraton.

Nu låter det som att jag har maratonsex hela tiden och det har jag verkligen inte, men när det väl händer så är det en sådan situation att det liksom passar sig.
 
Sv: Maratonsex

Jo, visst är man två! Jag ser ju inte framför mig en kvinna som ligger och tar emot bara, även om det är så jag skulle känna mig :p Jag tar liksom förgivet att de som har maratonsex, som du då, faktiskt är lika mycket med på det som andra parten, annars hade det ju inte funkat ;)
 
Sv: Maratonsex

En timma är väl helt normalt. Men alla vill ha det olika.

Om vi kör hela racet med förspel och 2 omgångar som det brukar bli, åtminstone för mig, så håller vi nog på minst en och en halv timma.
Han är väldigt generös och lägger mycket tid på mig så själva akten håller inte på en och en halv timma.
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
1 641
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 477
Senast: Nixehen
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 561
Senast: Paddington
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 051
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp