Maria Gretzer tror på längre straff

(Ridsport)
 - Dopade idrottsmän har dömts till två års avstängning sedan länge. Jag tror nog att det går mot längre straff även inom vår sport, säger hoppningens förbundskapten Maria Gretzer angående fallet med Sofia Kroon.

Läs mer...

Sv: Maria Gretzer tror på längre straff

Skönt att någon "stor" inom sporten stödjer domen. Det har varit kusligt tyst bland eliten.

Sv: Maria Gretzer tror på längre straff

Håller med! Bra av Gretzer att ha den inställningen! Förutom att det är en sund inställning så ser det jäkligt bra ut för ridsportens anseende!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ännu en skriva av sig tråd. Jag mår inte bra och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare. Det känns som att jag är i ett moment...
Svar
17
· Visningar
2 168
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Folk trängs på läktaren och vissa står upp på sidan. Alla vill se och höra när före detta OS-ryttaren Maria Gretzer ger sina bästa tips...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: Gunnar
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 237
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka