Marketplace och regler?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick reda på idag att jag är permanent bannad från marketplace för att jag bröt deras regler. Jag har läst igenom reglerna flera gånger och hittar inte någonstans vad pussel, kläder och skor bryter mot för regler. Facebook gjorde det väldigt klart att de inte kommer att svara på några frågor utan jag är avstängd PUNKT 😑

Blir så irriterad!

Ville bara skriva av mig
 

Facebook är galet, du hade inte skrivit i annonsen att det fanns djur i hemmet? Det brukar vara det största problemet 🙄, vill du bli riktigt bannad så prova att sälja saker med skyttesamband. Min annons där jag sökte skor till skytte försvann på nolltid.
 
Facebook är galet, du hade inte skrivit i annonsen att det fanns djur i hemmet? Det brukar vara det största problemet 🙄, vill du bli riktigt bannad så prova att sälja saker med skyttesamband. Min annons där jag sökte skor till skytte försvann på nolltid.
Inget med djur. Hade en annons på en BH med en fjäril på men den blev godkänd efter att jag ändrat det till utsmyckning. Revlons färgbomb blev också bortplockad snabbt som attan, vilket jag antar beror på ordet bomb. Några annonser gick också att lägga in efter att jag tagit bort vad det var för märke på kläderna 🤔 Och sedan pang, avstängd utan förvarning 😑
 
Inget med djur. Hade en annons på en BH med en fjäril på men den blev godkänd efter att jag ändrat det till utsmyckning. Revlons färgbomb blev också bortplockad snabbt som attan, vilket jag antar beror på ordet bomb. Några annonser gick också att lägga in efter att jag tagit bort vad det var för märke på kläderna 🤔 Och sedan pang, avstängd utan förvarning 😑
Det är helt galet! Jag tror att marketplace kommer att försvinna helt och gå tillbaka till köpa och sälj grupper.
 
Det är helt galet! Jag tror att marketplace kommer att försvinna helt och gå tillbaka till köpa och sälj grupper.
Verkligen. Och så irriterande för det var jättebra innan de blev helextrema med att banna annonser. Man kunde nå hela Sverige på ett lätt sätt vilket är svårt i grupper
 
Fick reda på idag att jag är permanent bannad från marketplace för att jag bröt deras regler. Jag har läst igenom reglerna flera gånger och hittar inte någonstans vad pussel, kläder och skor bryter mot för regler. Facebook gjorde det väldigt klart att de inte kommer att svara på några frågor utan jag är avstängd PUNKT 😑

Blir så irriterad!

Ville bara skriva av mig
Oj, trodde det var hyfsat fritt att sälja det mesta där.
 
Oj, trodde det var hyfsat fritt att sälja det mesta där.
Det var det tidigare. Nu verkar det som att var och varannan annons bryter mot reglerna. Eller så hade de något emot mig för jag fick till och med helt vanliga pussel nedtagna för att de bröt mot reglerna 😅😑 Och helt vanliga kläder utan djurmotiv :confused:
 
Pratade med en annan som också fått sina annonser borttagna, bland annat en barnkavaj där det enda som stod var barnkavaj och storleken och en bild på kavajen :confused::confused:
 
Pratade med en annan som också fått sina annonser borttagna, bland annat en barnkavaj där det enda som stod var barnkavaj och storleken och en bild på kavajen :confused::confused:
Det var säkert ordet barn som fastnade. Det kunde ju röra sig om en pedofilannons :crazy:
Har aldrig varit på Marketplace men med tanke på hur fb är för övrigt så är jag inte förvånad över det du beskriver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 042
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
814
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 881
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp