Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg den, men jag visste ju inte om flyingchange var god ju.Japp. Så siad av flying och hon visste också att fio siade artline. Hur kunde du missa den @Blacksmithfarm![]()
Du vet inte vad du pratar om! Paniken när jag insåg att det fanns en lärling till och flera sior och spionrader i samma paketPaniken när jag insåg att det fanns två lärlingar!
Sen lugnet när jag började misstänka att det var blacksmithfarm.![]()
Och jag som trodde du hade räknat ut det, men försökte stt själv inte hinta så mycket stt lyan skulle fatta igall de inte redan visste.Du vet inte vad du pratar om! Paniken när jag insåg att det fanns en lärling till och flera sior och spionrader i samma paket![]()
Ja, det var kul! Tack LL & co + med- och mot- lekare!Sammanfattning
Leken med mest info utan att goda hittade varandra
Men en väldigt rolig lek @Sryoqwetillsammans med @Kilauea och @Paddington
Jag har haft jättekul
Det är ju det.Tack alla för en jätterolig lek!!
Jag siade fio som ond siare och fick veta att hon siat Artline så jag var 99 procent säker på att Artline var ulv. Jag fick en ingivelse att jag skulle bli käk och skrev ut detta i så mkt klartext jag kunde precis innan jag rök. Mitt mest frustrerande moment i goda lyan var när du @Blacksmithfarm skrev ”flyingchange kanske visste nåt men isf skulle hon ha hintat tydligare”Jag insåg att det är mkt svårare att skriva teorier när man vet nåt, än när man inte vet nåt alls!
Tack alla för en jätterolig lek!!
Jag siade fio som ond siare och fick veta att hon siat Artline så jag var 99 procent säker på att Artline var ulv. Jag fick en ingivelse att jag skulle bli käk och skrev ut detta i så mkt klartext jag kunde precis innan jag rök. Mitt mest frustrerande moment i goda lyan var när du @Blacksmithfarm skrev ”flyingchange kanske visste nåt men isf skulle hon ha hintat tydligare”Jag insåg att det är mkt svårare att skriva teorier när man vet nåt, än när man inte vet nåt alls!
Jag kommenterade i lyan att du spelade bra! Det är inte meningen att man ska hinta om att man har extra info mer än vad som står i tråden, eller att man har nån annan roll än bybo.Tack alla för en jätterolig lek!!
Tack QSammanfattning
Leken med mest info utan att goda hittade varandra
Men en väldigt rolig lek @Sryoqwetillsammans med @Kilauea och @Paddington
Jag har haft jättekul
Fattade du att jag var ond i Q/Niyama-lynchen?Jag siade oxå cirkus natt 1
Sedan Artline
Mirtai
Hedinn
och tänkte sia Myrten i natt
Nä, inte en susning men jag visste att qitis var lärlingen med spioninfo för hon fiskade efter onda sian som siat cirkus, det var ju supertydligt för mig då.Fattade du att jag var ond i Q/Niyama-lynchen?
@Habina här trodde jag du var vår vän!Hur du blir vän med en ulv