Marknad i byn (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Höll för övrigt på att protestera högt när Q åkte, för det var ju JAG som var lärling.:mad::laugh: Tänkte då att det kanske var 3 st (3 förmågor att välja mellan) å nånstans där smög @fio in och var vettig...

Iaf så siade jag cirkus natt 1
Tog info natt 2
Onda siaren siar Artline
Fårulven röstar på Q
flyingchange får paket
Skyddade mig själv natt 3
Fick paket med info och sia där jag valde att sia Emtherlia. Fick veta att onda siaren siat Mirtai.
Skyddade mig själv natt 4.

Tack alla för en jätterolig lek!!

Jag siade fio som ond siare och fick veta att hon siat Artline så jag var 99 procent säker på att Artline var ulv. Jag fick en ingivelse att jag skulle bli käk och skrev ut detta i så mkt klartext jag kunde precis innan jag rök. Mitt mest frustrerande moment i goda lyan var när du @Blacksmithfarm skrev ”flyingchange kanske visste nåt men isf skulle hon ha hintat tydligare” 😁 Jag insåg att det är mkt svårare att skriva teorier när man vet nåt, än när man inte vet nåt alls!

Jag siade fio som ond siare och fick veta att hon siat Artline så jag var 99 procent säker på att Artline var ulv. Jag fick en ingivelse att jag skulle bli käk och skrev ut detta i så mkt klartext jag kunde precis innan jag rök. Mitt mest frustrerande moment i goda lyan var när du @Blacksmithfarm skrev ”flyingchange kanske visste nåt men isf skulle hon ha hintat tydligare” 😁 Jag insåg att det är mkt svårare att skriva teorier när man vet nåt, än när man inte vet nåt alls!
Det är ju det.
Men om det är någon tröst så slog det mig idag att du kanske ville peka på både fio och Artline. Fast det var först strax efter DL den tanken kom.🙈

Jag är glad att jag gick på min magkänsla och lät bli att rösta på dig. Synd bara att jag röstade på goda bollen__ istället. :rofl:

Jag kommenterade i lyan att du spelade bra! Det är inte meningen att man ska hinta om att man har extra info mer än vad som står i tråden, eller att man har nån annan roll än bybo.

Detta har blivit mycket värre sen jag började leka. Förr kunde de som hade info vara anonyma till lekens slut, men nu hintas det ofta om att folk vet nåt.

Jag är så van att spela bybo utan nån info, så det kändes helt okej först. Men sen när ingen annan heller verkade ha info? O_o

Måste läsa om leken när jag har mer hjärnkapacitet tror jag. Dumt att leka med den mest fullspäckade helgen på länge följt av två tuffa jobbdagar. :sorry:

Sammanfattning
Leken med mest info utan att goda hittade varandra :rofl:

Men en väldigt rolig lek @Sryoqwe 🙌 tillsammans med @Kilauea och @Paddington
Jag har haft jättekul
Tack Q <3
Men allt har varit @Sryoqwe tjänst - jag har bara stöttat i bakgrunden, men leken, tema, roller och alla val har varit hennes förtjänst :)

och gud vad jag är glad att jag pensionerat mig, när jag loggade in nu hade jag ingen aning om att leken var slut HAHAHAHA

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka