Har inte kommit så långt i programmet än men på Mullvaden gissar jag på Fouad Youcefi. Han är ordförande i föreningen Grävande journalister och har varit nominerad till Guldspaden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var min gissning också så jag håller med om denMagiska boken måste vara Vanna Rosenberg? Tjuvaktig fågel = Kvarteret Skatan och sikta mot stjärnorna = varit med i musikgruppen Adastra.
Håller med. Fast Måns gissning på Oscar Zia känns också rimlig.Är helt säker på Maneten är Edvin Törnblom.
Tanke på favoritartisterna, det nämde snabbt Mullvad (han vart med i Mullvaden). Uppträtt för många och få, dvs. pod och showen Ursäkta. Sen hördes på rösten![]()
Tror också Läckberg där! Sedan var nog inte din andra gissning så tokig.Jag klarade faktiskt Joakim Lundell förra veckan.
Tror att fjärilen är Camilla Läckberg och vikingen Mikaela Lauren.
Är helt säker på Maneten är Edvin Törnblom.
Tanke på favoritartisterna, det nämde snabbt Mullvad (han vart med i Mullvaden). Uppträtt för många och få, dvs. pod och showen Ursäkta. Sen hördes på rösten![]()
Håller med. Fast Måns gissning på Oscar Zia känns också rimlig.![]()
Bra gjort!Woho, gissade uppenbarligen rätt från början gällande superhjälten!