Masked Singer

När de visade ledtrådar från voododockans loge och jag såg glasögonen så tänkte jag på Hans Rosenfeldt. Iofs kom jag inte på hans namn förrän de sa det. Kom bara ihåg vem han var, inte namnet.
Så jag har gissat rätt på en iaf. :up:
 
Det blev dock lite väl enkelt att gissa så det blev utdraget. Jag hade bara fel på Sven Melander, resten hade jag gissat rätt på.
Jag hade inte hört talas om hon som spelar fotboll, eller hon som var draken. Så för mig var det inte enkelt. Inte ens de personer som jag hört talas om knäckte jag enkelt. Kanske är dåligt bildad 🤷‍♀️.
 
Jag hade inte hört talas om hon som spelar fotboll, eller hon som var draken. Så för mig var det inte enkelt. Inte ens de personer som jag hört talas om knäckte jag enkelt. Kanske är dåligt bildad 🤷‍♀️.
Det är väl lite hur man är som person också. Jag är introvert och ensamstående mamma till ett barn under 10. Jag har bara tv och internet som socialt umgänge på kvällarna sen många år.
 
När de visade ledtrådar från voododockans loge och jag såg glasögonen så tänkte jag på Hans Rosenfeldt. Iofs kom jag inte på hans namn förrän de sa det. Kom bara ihåg vem han var, inte namnet.
Så jag har gissat rätt på en iaf. :up:
Hans Rosenfeldt knäckte jag i stort sett direkt.

Jag har radion på hela dagarna och han programleder På minuten i P1. Så jag har hört hans röst, utan att se honom, väldigt många gånger.Så för mig var det klockrent. Jag visste ju dessutom att han är jättelång.
 
Hans Rosenfeldt knäckte jag i stort sett direkt.

Jag har radion på hela dagarna och han programleder På minuten i P1. Så jag har hört hans röst, utan att se honom, väldigt många gånger.Så för mig var det klockrent. Jag visste ju dessutom att han är jättelång.

Jag med. Det var så många Bron-ledtrådar i början!
 
Hon som var enhörningen har jag varken sett tidigare eller hört talas om. Hans tog vi rätt tidigt. Hon som var fotbollsspelare har jag inte heller hört namnet på innan. Johanna har jag sett i bäst i test men visste inte så mycket i övrigt. I övrigt hade jag inte så bra koll är ju väldigt mycket ledtrådar som gör att man måste ha väldigt bra koll på vad de gjort och så mycket följer jag inte kändisar. Jag visste t.ex. inte att Anders Bagge har ett bilintresse och motorintresse. Men tycker ändå det har varit rolig underhållning och lite kul att gissa med.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 661
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
744
Senast: Rosett
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
1 096
Senast: monster1
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 081
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp