Masked Singer

jag missade början och det visade sig att det inte ens går att starta om programmet från början, efter att tv4 förändrat så man inte ska kunna snabbspola framåt för att avslöja resultatet i förtid...
Så, jag får se början i efterhand i stället..
Jag får upp val, om jag vill kolla "live" eller från början. Kom också hem för sent så jag missade första 45 minuterna...
 
Vad gäller korpen så pratade de ju om Adolf Fredriks musikklasser och Robert Wells har gått där, enligt google...

I min värld är jag nog rätt säker på alla utom godisautomaten, som är ett stort frågetecken för mig.
 
Draken måste vara

Anja Pärson. Sälen är ju hennes segergest. Tyckte många ledtrådar stämde in på henne. De sa ”vem kan slå draken” = vem kan slå Anja och Foppa

Men jag har säkert fel. Jag är skitdålig på att koppla ledtrådar till kändisar, kan inte så mycket om kändisar.
 
Draken måste vara

Anja Pärson. Sälen är ju hennes segergest. Tyckte många ledtrådar stämde in på henne. De sa ”vem kan slå draken” = vem kan slå Anja och Foppa

Men jag har säkert fel. Jag är skitdålig på att koppla ledtrådar till kändisar, kan inte så mycket om kändisar.
Nä, det är ett villospår. De har pratat i podden om hur lik Johanna låter Anja.
 
Draken måste vara

Anja Pärson. Sälen är ju hennes segergest. Tyckte många ledtrådar stämde in på henne. De sa ”vem kan slå draken” = vem kan slå Anja och Foppa

Men jag har säkert fel. Jag är skitdålig på att koppla ledtrådar till kändisar, kan inte så mycket om kändisar.
Nej nej, jag har bara sett nåt program men är säker på att det inte är Anja.
 
Vad gäller korpen så pratade de ju om Adolf Fredriks musikklasser och Robert Wells har gått där, enligt google...

I min värld är jag nog rätt säker på alla utom godisautomaten, som är ett stort frågetecken för mig.

Jag tror att godisautomaten är Adam Pålsson :)
 
Jag tror att godisautomaten är Adam Pålsson :)
om man följer masked singer på instagram så ser man att de vanligaste gissningarna där är Adam Pålsson eller Daniel Norberg. Min gissning lutar nog mer åt den senare av dem, men just där känner jag mig osäker.
De andra karaktärerna är jag rätt säker på.
 
om man följer masked singer på instagram så ser man att de vanligaste gissningarna där är Adam Pålsson eller Daniel Norberg. Min gissning lutar nog mer åt den senare av dem, men just där känner jag mig osäker.
De andra karaktärerna är jag rätt säker på.
Jag tror på Daniel. Det är bara senaste avsnittets ledtrådar som stämmer på Adam.
 
om man följer masked singer på instagram så ser man att de vanligaste gissningarna där är Adam Pålsson eller Daniel Norberg. Min gissning lutar nog mer åt den senare av dem, men just där känner jag mig osäker.
De andra karaktärerna är jag rätt säker på.

En av ledtrådarna var att han blivit utsedd till Sveriges mest välklädde man och det har Adam Pålsson blivit. Jag har inte lyckats hitta att Daniel Norberg blivit det.
 
om man följer masked singer på instagram så ser man att de vanligaste gissningarna där är Adam Pålsson eller Daniel Norberg. Min gissning lutar nog mer åt den senare av dem, men just där känner jag mig osäker.
De andra karaktärerna är jag rätt säker på.

Följer dem ingenstans men kan ana att det är så :)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 744
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
762
Senast: Rosett
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 287
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp