Masked Singer

Ska vi gissa på vilka personerna är som lämnade ledtrådar?
I fel ordning :p
det var absolut Johanna Lind Bagge som lämnade ledtrådar till Sjöbjörnen
Ola Salo till draken
Johnny Logan till korpen
 
Ska vi gissa på vilka personerna är som lämnade ledtrådar?
I fel ordning :p
det var absolut Johanna Lind Bagge som lämnade ledtrådar till Sjöbjörnen
Ola Salo till draken
Johnny Logan till korpen
Messiah Hallberg till Draken, de har turnerat ihop ;)
 
Ska vi gissa på vilka personerna är som lämnade ledtrådar?
I fel ordning :p
det var absolut Johanna Lind Bagge som lämnade ledtrådar till Sjöbjörnen
Ola Salo till draken
Johnny Logan till korpen

Godisautomatens kompis är Armand Kranjc. Han och Daniel Norberg var i final i ett tävlingsprogram för några år sen som gick ut på att fotografera fåglar. Daniel Norberg vann.
 
Känner mig väldigt less på både enhörningen och draken vid det här laget! Det är verkligen inte min grej, energiska/kaxiga tjejer som sjunger bra på riktigt. Vill se lite karaktär, haha.
 
Jag o min sambo gissade att draken är Kenny Bräck innan Pernilla trodde det.
Enligt sambon är KB duktig inom musik.
 
Semifinalen bjöd inte på några stora överraskningar men det var många bra framträdanden :) Synd att Johanna inte ville sjunga efter att masken var av, hon gjorde verkligen en jättebra sånginsats igår.

I finalen hejar jag på enhörningen :D
 
Semifinalen bjöd inte på några stora överraskningar men det var många bra framträdanden :) Synd att Johanna inte ville sjunga efter att masken var av, hon gjorde verkligen en jättebra sånginsats igår.

I finalen hejar jag på enhörningen :D

Jag hejar också på enhörningen! Hon är så härlig med all energin och den fina rösten!
 

Liknande trådar

Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 162
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
544
Senast: Palermo
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
847
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp