Bukefalos 28 år!

Massage för hund!

F

Frippen

Nån som har prövat? I vilket sammanhang? Det har startat upp en ny hundmassör nära mig och jag funderar på att gå och prova med min hund. Nån som har erfarenhet? Vad har ni betalat isåfalll?
 
Sv: Massage för hund!

jag är så snål att jag gick en kurs och masserar själv :p. jag tror att hon tog ca 2-300 kr för att massera, men det var ett par år sedan. ring och fråga!
 
Sv: Massage för hund!

jag gick en hästmassage på min skola, och det man lärde sig där fungerar på alla djur, fast man ska ju tänka på hur hårt man trycker beroende på hur stort djuret är.. massage är inge svårt.. räcker att man borstar sin hund dagligen, det är nog den bästa massagen dom kan få.
 
Sv: Massage för hund!

HUndmassage är helt otroligt underbart för dem och min hund har fått mycket hjälp av dem! Min bästa väninna är diplomerad hundmassör, kika gärna in på hennes hemsida www.stjernborg.se. Där hittar du även mycket info och hon svarar nog gladeligen på frågor! Klart du ska unna din hund massage.. du ska se att den älskar det!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 724
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
784
Senast: Emmi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 148
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 888
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp