Måste bara påpeka!!

:rofl: :rofl: :rofl:
men d fattar ni väl att dom är till för att användas ihop med hööks ridbyxor med extra låg midja...
så att man när man sitter ner på huk för att borsta benen på hästen ska visa upp hela behaget i stallet...
med string så blir d ju en äkta T-ben stek.... :d

allt för att våra älskade "fjortisar" ska känna sig bekväma överallt... :D

:banana:Charlie :banana:
 
Jag rider i string ibalnd men föredrar hipsters trosor, helt klart bästa trosorna som finns... :banana:
 
jag lever i string... :D äger typ 1 par vanliga... visserligen sover jag inte i stringen, men jag rider i dem... tycker inte att det är obekvämt... :D
 
jag rider i det och merker inge annolunda med det än vanliga trosor :smirk: :bump:
 
jag rider nästan alltid i string. Om man är van vid det så känns vanliga trosor som blöjor ungefär o i kombination med jeans och engelsk sadel får jag lätt skav av troskanterna av vanliga trosor, inte lika illa av string.
 
Jag rider alltid i string.

Vanliga trosor åker bara in i baken ändå så då kan man lika gärna ha string :smirk:
 
String är ju det enda som går att rida, uiof brukar jag inte köpa dem på Hööks..
 
Har du en westensadel och sitter på knoppen då eller?? :confused: eller hur lyckas du få dem dit??
 
Rider i boxertroser, framförallt nu på vintern då man fryser som bara den om rumpan! *asg* :rofl:
Annars string! :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
948
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag har funderat lite på detta med hackamore. Det fungerar ju genom att det dras åt runt hästens huvud när man drar i tyglarna. Hur...
Svar
18
· Visningar
1 229
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa...
2
Svar
39
· Visningar
2 291
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp