Måste bara säga...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Måste bara säga...

Det tycker jag med - som inte ens har barn :D.

Först tyckte jag att det var synd att barndiskussionerna försvann från Senior - men av nån anledning tycker jag att diskussionerna här inne är vettigare :).
 
Sv: Måste bara säga...

Jag är själaglad över detta nya forum!
Jag har försökt att vara inne på andra barnforum men har inte trivs någonstans, så skönt att kunna få prata om barn med Bukegänget!
 
Sv: Måste bara säga...

Det blir nog bättre här. Ett matforum för alla som bantar och vill ha recept vore inte heller fel, det är ju också en stor grupp. :)
 
Sv: Måste bara säga...

smulis27 skrev:
Att jag tycker det är SUPERKUL med ett nytt barnforum!

:love:

Håller med dej, fast jag känner mej "gammal" - alla har så småååååååååååå besar ju..... ;)
 
Sv: Måste bara säga...

Lejonflickan skrev:
Håller med dej, fast jag känner mej "gammal" - alla har så småååååååååååå besar ju..... ;)


Åja, jag har en tonåring också, duger det? ;)
 
Sv: Måste bara säga...

Det duger, då år du ju snart mormor, eventuellt....tihi
 
Sv: Måste bara säga...

Hahaha Gunnar har sånn festlig humor och lägger detta forum mellan "Gnägg" och "Hund" :rofl:
 
Sv: Måste bara säga...

TCJ skrev:
Hahaha Gunnar har sånn festlig humor och lägger detta forum mellan "Gnägg" och "Hund" :rofl:

Vår djur är ju också våra barn, så helt konstigt är det nog inte... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 225
Senast: Hajfisk
·
Småbarn Vår 2-åring har börjat säga "fan" ibland. 😩 Är nog sambons fel, han svär lite ibland tyvärr. Eller om det är från förskolan. Låter så...
Svar
3
· Visningar
634
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 424
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp