Bukefalos 28 år!

Måste flytta hästhage

Sv: Måste flytta hästhage

Helt bedrövligt tycker jag. Synd om hästgårdens ägare. Tål man inte djur och allt vad det för med sig ska man inte bosätta sig på landet. Att rida och hålla hästar (eller andra djur) är ju helt naturligt på landet.
 
Sv: Måste flytta hästhage

Den där grannen borde ha hållit sig i storstaden istället för på landet där det....konstigt nog faktiskt finns djur!!! :eek:
 
Sv: Måste flytta hästhage

Bor man på landet så borde man veta att det finns djur där, skulle man i sin tur tycka det skulle vara jobbigt med hästar i närheten så borde man inte flyttat dit. Vad tror personen att landet innebär?

Storstadsfolk? Ett ställe utan djur?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Nya grannar i villaområde där vi har stall/lösdrift för tre hästar. Vinterhagen ligger mot grannens tomt men mer än 4m från huset och...
2
Svar
36
· Visningar
4 981
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ska utredas/bedömas vidare för ptsd, räcker tydligen inte med att jag fått diagnosen utan mottagningen som jag remitterats till ska...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Rosett
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 584

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp