Bukefalos 28 år!

Måste flytta hästhage

Sv: Måste flytta hästhage

Helt bedrövligt tycker jag. Synd om hästgårdens ägare. Tål man inte djur och allt vad det för med sig ska man inte bosätta sig på landet. Att rida och hålla hästar (eller andra djur) är ju helt naturligt på landet.
 
Sv: Måste flytta hästhage

Den där grannen borde ha hållit sig i storstaden istället för på landet där det....konstigt nog faktiskt finns djur!!! :eek:
 
Sv: Måste flytta hästhage

Bor man på landet så borde man veta att det finns djur där, skulle man i sin tur tycka det skulle vara jobbigt med hästar i närheten så borde man inte flyttat dit. Vad tror personen att landet innebär?

Storstadsfolk? Ett ställe utan djur?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Nya grannar i villaområde där vi har stall/lösdrift för tre hästar. Vinterhagen ligger mot grannens tomt men mer än 4m från huset och...
2
Svar
36
· Visningar
5 008
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
15
· Visningar
1 983
Senast: Kirre
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 274
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp