Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visserligen är det så, men en mening av många angående stroganoffen vs att ha den som paradrätt? Just där och då så kändes det RIMLIGARE att rösta på bsf än snurrfian.Mja en del av Snurrfians inlägg jag citerade som handlade om stroganoff var INTE ot- färgad?
3. Mirtai minst sagt anonym i leken- omöjligt att kunna ha en åsikt om henne. Skulle iofs vara intressant att höra vad hon skulle ha röstat på igår om hon inte missat DL? @Mirtai![]()
Visserligen är det så, men en mening av många angående stroganoffen vs att ha den som paradrätt? Just där och då så kändes det RIMLIGARE att rösta på bsf än snurrfian.
Sen jag sade det....
Sen när är RIMLIGHET något att gå på i en ulvlek![]()
![]()
Kan man då tolka det som att Mirtai är någon du misstänker?Och jag tycker snarare att det skulle kunna signalera att hon kanske iaf inte har en så viktig specialroll - för oftast så tycker jag iaf att personer som har de goda specialrollerna är mer på alerten och inte glömmer bort så att säga, eftersom deras roller är så viktiga. Är en däremot i en lya så finns det liksom andra som täcker upp och då blir ens egna aktivitet inte alls lika viktig. Alltså, såklart en är viktig som spelare oavsett men ja, jag tycker det är enklare att slarva utan att det påverkar spelet lika mycket om en har en lya som kan rösta
Sen när är RIMLIGHET något att gå på i en ulvlek![]()
![]()
Varför skulle hon nödvändigtvis vara något på spåret? Jag förstår inte riktigt den kopplingen? Kanske för att det i så fall skulle peka mot mig, men samtidigt så tycker jag ändå att det är lite väl lite att gå påMina funderingar lander ju ganska direkt i om Mammas kanske var något på spåret. För mig blir det något som jag vill rota lite mer i.
Andra tanken sådär spontant så tänker jag att Q och Killa inte borde vara i lyan tillsammans - även om det har hänt förr att lyan gör en sån abrovinkel.
Kanske?Kan man då tolka det som att Mirtai är någon du misstänker?
Ville bara vara med på hur du tänker, det finns ju några av oss som missar rösterKanske?
Alltså, jag ser det ju inte som omöjligt att hon skulle vara det - men det baserar jag ju helt på hur jag själv skulle kunna spela som ond. Därmed inte sagt att det är ÄR så och jag skulle väldigt gärna vilja se lite mer av @Mirtai innan jag uttalar mig tvärsäkert om något (eller ja, så säker en nu kan vara)
och jag tycker inte att det är ett främmande resonemang - att det tänks "äh mammas var oss på spåren så bäst vi käkar henne"![]()
¨Jag tycker du motsäger dig själv en aning här?Varför skulle hon nödvändigtvis vara något på spåret? Jag förstår inte riktigt den kopplingen? Kanske för att det i så fall skulle peka mot mig, men samtidigt så tycker jag ändå att det är lite väl lite att gå på![]()
Ja men absolut. Jag tänker dock att skillnaden mot ex dig är att du försökte rösta. Inte för att det gick så bra, men ändåVille bara vara med på hur du tänker, det finns ju några av oss som missar rösterutan att vara på onda sidan så det kändes lite "lite" men nu förstår jag iaf hur du menar.
![]()
Sån är jag!¨Jag tycker du motsäger dig själv en aning här?![]()
Kanske?
Alltså, jag ser det ju inte som omöjligt att hon skulle vara det - men det baserar jag ju helt på hur jag själv skulle kunna spela som ond. Därmed inte sagt att det är ÄR så och jag skulle väldigt gärna vilja se lite mer av @Mirtai innan jag uttalar mig tvärsäkert om något (eller ja, så säker en nu kan vara)
Jag vet att det inte står i reglerna- har liksom läst dem@quarter4ever efterfrågade vem jag skulle ha röstat på igår och jag vill förtydliga att jag dubbelkollade med LL om jag skulle lägga en röst i efterhand. Hon sa att det inte står i reglerna och alltså behöver jag inte det.
Jag kom in så sent att det redan var klart att BSF åkt och vilken roll hon hade. Det känns lite som efterhandskonstruktion att säga vem jag skulle ha röstat på i det läget. En röst på BSF hamnar ju i ett helt annat läge om man vet att BSF är god menar jag.
Så ett tecken på ulvighet är att man gillar mat du ogillar? Eller vad är dina tankar här?