både alla- de var väl tre?
Jag har redigerat inlägget så det blir mer begripligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
både alla- de var väl tre?
Det här inlägget får mig väl att tänka att Lenis kanske inte är den ondaste i leken, det är ju inte bara "lätt misstanke" utan ett tydligt pekande. Och det är väl inte vad man som standard gör som ulv, även om det såklart inte går att avskriva helt.
Att Mirtai skrev som hon gjorde om Lenis. Lenis inlägg har jag inte analyserat.Vad menar du?
För jag har också reagerat på det inlägget från Lenis (såklart eftersom det rör mig).
Jag har två möjliga scenarior till varför Lenis skrev så.
Att Mirtai skrev som hon gjorde om Lenis. Lenis inlägg har jag inte analyserat.
Exakt så.Jag fattarhon hade nog inte skrivit så om de hade suttit i lyan tillsammans.
Det här inlägget får mig väl att tänka att Lenis kanske inte är den ondaste i leken, det är ju inte bara "lätt misstanke" utan ett tydligt pekande. Och det är väl inte vad man som standard gör som ulv, även om det såklart inte går att avskriva helt.
Ja, det borde du.En sak till som jag noterar i det citatet - hon utrycker att hon vet vilken sida jag står på.
"Då känns det troligare att lenis är ond och försöker få cirkus "på sin sida""
Jag såg det inte förrän nu - jag borde ju reagerat på det då när det skrevs.![]()
Alltså, vad hände där egentligen?Uppdatering!
Men vänta här nu?! Produktionen upptäcker att det finns en deltagare som inte ens lagar mat! Istället har hon smugit runt och VÄRMT mat i micron! SKANDAL!
Bollen__ åker ut fortare än hon hinner säga Billys pizza är gott.
Bollen__ var ulv
DagDL 21:30
NattDL 09:00
Verkar som om nån tänkt som jag gjorde förra lekenSer man på!
Det gäller att inte luras för bra - då kan man bli käkad av sin kompis! (med förra leken i färskt minne)
@Killaloe tjuven stal käk av någon och åt Bollen__
Uppdatering!
Men vänta här nu?! Produktionen upptäcker att det finns en deltagare som inte ens lagar mat! Istället har hon smugit runt och VÄRMT mat i micron! SKANDAL!
Bollen__ var ulv
uppdaterar listan med färg
DL 1
11.15 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
16.59 Bollen__ röstar på cirkus(ogiltig röst )
20.10 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
20.25 Killaloe röstar på Snurrfian
20.36 mammas röstar på killaloe
20.59 Lenis röstar på Hedinn
21.07 Lobelia röstar på Lenis
21.13 Idahoe röstar på Lobelia
21.20 quarter4ever röstar på Killaloe
21.22 bumpo röstar på blacksmithfarm
21.24 LenaH röstar på Mammas
21.28 cirkus röstar på LenaH
20,30 Hedinn röstar på Lenis
Mirtai missar att rösta
BSF lynchas (nattvakt)
Mammas käkas (bybo)
DL 2
Killaloe röstar på Mirtai
bollen__ röstar på Mirtai
Mirtai röstar på Lenis
Snurrfian röstar på Killaloe
Idahoe röstar på Bollen__
cirkus röstar på bumpo
quarter4ever röstar på Lobelia
Bumpo röstar på Mirtai
Lenis röstar på bumpo
Lobelia röstar på Q
LenaH röstar på Idahoe
Hedinn missar att rösta
Mirtai lynchas (ulv)
Killaloe röstar på Mirtai
bollen__ röstar på Mirtai
Mirtai röstar på Lenis
Snurrfian röstar på Killaloe
Idahoe röstar på Bollen__
cirkus röstar på bumpo
quarter4ever röstar på Lobelia
Bumpo röstar på Mirtai
Lenis röstar på bumpo
Lobelia röstar på Q
LenaH röstar på Idahoe
Det var helt klart intressant.
Jag ser att Q är supersnabb att godförklara alla som röstade på Mirtai.
Jag ser inte varför @Killaloe och bollen skulle gå ihop om att rösta ut en lyakollega?hm jag har fått lite att fundera över sedan min tanke igår ja.
Jag sitter mest och funderar över vem som tjuven skulle ha tjuvat ifrån igår?
Så som röstningen såg ut så hade jag, om jag hade haft den rollen, nog valt Killaloe eller bollen faktiskt?
Och bollen var ju definitivt inte tjuvad igår- borde ju inte blivit käk då! Om nu inte LL har en hemlig twist att tjuven blivit god?( nejdå det tror jag inte - det är skrivet med glimten i ögat
)
Så jag landar i en tanke om att det borde kunna vara Killaloe som var tjuvad? Eller är det för långsökt?
Det var lite fel produktion för mig känner jag.Uppdatering!
Bollen__ var ulv
Jag ser inte varför @Killaloe och bollen skulle gå ihop om att rösta ut en lyakollega?
Du försöker alltså få lyan till att bestå av Killa, bollen, Mirtai och nån/några till?
Jag tror snarare att lyan fick spionrad som indikerade Killas godhet och försökte dra nytta av situationen, vilket de gjorde så väl att deras hemlige bundsförvant också blev lurad!![]()