Alltså jag måste bara få säga 

Fantastiska uppdateringar @Habina och @Paddington !!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte jag och @Artline samma?![]()
![]()
Hm, har du lust att delge oss hur du tänker?Men jag slogs av en annan tanke sent inatt ( min rad om att jag kanske spinner hjärnan åt fel håll )
Så nja inte så inne på den tanken längre faktiskt
Hur kommer det sig att du inte tror på @LenaH som god? Jag tycker ändå att hon har en vettig röststatistik, inte varit särskilt ifrågasättande av mig till skillnad från många andra (och det är en bra grejNär jag som sagt inte litar på LenaH så talar det nästan mer för Bumpos ulvighet än godhet, det skulle kunna vara en ulv som stryker en som hon tror är god medhårs för att inte bli ifrågasatt.
Jag är på jobb och kommer så vara minst till kl 20 idag så skriver på telefonen.Hm, har du lust att delge oss hur du tänker?![]()
Jaha hörreni, jag har ingen som helst aning om vad jag ska tro eller tyckaDessutom är jag typ snurrigare än @Snurrfian så jag vet inte riktigt heller vart jag ska börja nysta. Den jag typ kände mig säkrast på som god var Heddan men så gick hon och blev käk, det var rätt så onödigt tycker jag för nu måste jag ju tänka!
Ska det vara nödvändigt?!
Tack så jättemycket Ida, vad glad jag blir!Alltså jag måste bara få sägaFantastiska uppdateringar @Habina och @Paddington !!!
![]()
Med tanke på hur få onda det är kvar så känns det direkt otroligt att tjuvarna vill prioritera att rösta ut tjuven även om de nog blev ordentligt sura när bollen blev uppäten.Nej men det jag menar är att vi ser inte så mycket på lynchen ang ulvarna, de är nog lika sugna på att rösta ut tjuven som oss.
Kan du förklara vad du menar med att jag kastar misstankar hit och dit?Jag tycker det är svårt, jag förstår bumpos röst på Lobelia då jag håller med om att hon kastar misstankar hit o dit, men det kan ju iofs lika gärna vara att hon desperat letar onda o vänder o vrider för att hitta nåt.
Brist på eluttag har gjort att jag har följt leken via mobilen under dagen men det har inte hänt så mycket, @Lenis verkar ha lite dålig koll på mig som jag på henne,Men i övrigt kommer hon med intressanta iakttagelser. Men jag blir lite nervös över att hon sätter Cirkus som god utan att egentligen kunna peka på något och sen sätter Lena som god för att Cirkus gör det. Jag känner mig väldigt osäker på de två, de kan vara goda som onda.
Kan du förklara vad du menar med att jag kastar misstankar hit och dit?
Jag har inte hunnit med riktigt som jag velat så jag har inte teoriat som jag tänkt utan bara gått igenom några få och sedan försökt hänga med en aning i diskussionen (hur hinner ni med @LenaH, @quarter4ever och @cirkus ?)
För att jag ska jaga någon så krävs det att jag måste hitta en som jag finner ordentligt misstänkt och hittar jag inte ordentliga misstankar måste jag ta vad ja kan få.Det var mitt slarviga sätt att få ner i skrift att du sett misstänkta saker här o där men att jag inte sett nån tydlig linje typ att du jagar X eller att jag fått en uppfattning om hur du tänker. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg kan det lika väl vara att man är god som lyfter på stenar som att man är ond som vill peta lite här o lite där utan att få för mkt blickar på sig. Så det är inget jag per definition sätter åt nåt håll.
Semester!
Jag visste väl att du fuskar!!! Jag vill också ha semesterSemester!![]()